poniedziałek, 10 września 2012

Yoo.. . !

Siemka,
już minęły mnie wszystkie lekcje organizacyjne i znowu rozpocznie się normalna szkoła i zajęcia. Dzisiaj po szkole wracałam z Edytą, Weroniką, Mateuszem i Bartkiem z mojej nowej klasy ;D Posiedzieliśmy trochę na trzepaku. Wracając wstąpiliśmy na lody a potem poszliśmy do  Edyty. Pohuśtaliśmy się na huśtawce, Mateusz przejrzał cały telefon Wery, rzucaliśmy się trawą, spychaliśmy się z huśtawki i  wybuchaliśmy brechtem z byle powodu - typowe xd. Po jakiś 30 min przyszedł do nas Bartek, zaczął się tłuc z Mateuszem hahah..;p Tak się kopali że aż Bartkowi na nodze został odcisk buta Mateusza xd Jeszcze trochę się powściekaliśmy i rozeszliśmy się do domów. Niestety ;/ Teraz siedzę w domu i się nudzę taka ładna pogoda a ja w domu się dusze. Brat mi zasnął, nie mogę wyjść z domu maskara . !! No ale I połowa dnia była udana, cieszę się ze poszłam do tej szkoły. Mam zarąbistą klasę !!

Przepraszam ale dzisiaj nie będzie zdjęć bo nie maiłam jak zrobić telefon miałam rozładowany ;/ całą noc ładowałam aż się rozładował ;/ ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3