środa, 31 października 2012

Halloween

 Buaahahaha.. Witajcie ♥
Jak wszystkim wiadomo dzisiaj mamy Halloween. Szkoda że u nas w Polsce nie obchodzi się go jak Amerykanie chodząc po domach zbierając cukierki. Zawsze o tym marzyłam będąc dzieckiem - zagrać w ,,Cukierek albo psikus" W szkole zorganizowano konkurs na najciekawszy strój, pond to każda osoba która miała jakikolwiek symbol Halloween została zwalniana z odpowiedzi i sprawdzania pracy domowej. Oczywiście to wykorzystałam. Ubrałam się na  czarno i założyłam kolczyki - pająki. Nie chciałam się przebierać bo bałam się że będzie  tylko kilka osób przerwanych i wyjdziemy na sami wiecie kogo. Ale jak się okazało bardzo dużo osób się przebrało, a w większości 3 klasy co mnie trochę zaskoczyło. Pojawiły się kostiumy między innymi duchy,koty, batman, wampiry, druid, zombie a także jeden z chłopaków przebrał się za dziewczynę - kabaretową Mariolkę.  W mojej klasie przebrali się Kacper i Dawid za zombie. Kacper przygotował się powiem świetnie, podarta bluzka i spodnie całe we "krwi" + make - up. Po prostu WOW ! Dawid spisał się równie dobrze także miał podartą i "zakrwawioną" koszulkę, pomazane ręce i make-up. Wyniki konkursu będą znane w poniedziałek  trzymam kciuki za naszych chłopaków.

A wy jak spędziliście Halloween?

poniedziałek, 29 października 2012

Tag: 7 faktów o mnie

Siemka,
zostałam nominowana do tagu 7 faktów o mnie. Zostałam otagowana przez Pleśniowydown za co bardzo dziękuję ;* Przejdźmy do tagu ;)

Zasady zabawy mają się następująco, należy:
-nominować blogi do wyróżnienia,
-poinformować wybrańców o wyróżnieniu,
-zdradzić 7 faktów o sobie,
-podziękować za nominację,
-zawiesić nagrodę na swoim blogu.


1.Jestem straszną gadułą.♥
Wszyscy mówią mi że buzia mi się nie zamyka. Ma to swoje plusy i minusy. Przynajmniej mam nie mam trudności z publicznym wysławianiem się. Mogę gadać na okrągło :)

2.Jestem otwartą osobą.
Jestem otwarta na innych ludzi, łatwo nawiązuję nowe znajomości. Mam wielu kolegów i koleżanek. Przyjaciół natomiast niewielu. Niewielu ale są prawdziwi i jedyni w swoim rodzaju, moge na nich polegać w każdej sytuacji . Kocham ich ;*

3.Najważniejsi są dla mnie przyjaciele i rodzina.
Najbardziej w życiu cenię sobie moich przyjaciół i rodzinę. Nie ma dla mnie ważniejszych wartości. Są dla mnie najważniejsi. Życie bym za nich oddała ;* Na drugim miejscu jest czekolada xd

4.Nie potrafię się długo gniewać, a wręcz w cale.
Nie wiem co by mi musiał ktoś zrobić żebym się obraziła na dłużej. Najczęściej jest to Foch a zaraz potem śmiech i  dłużej nie mogę się gniewać na kogoś. Tylko raz obraziłam się na kogoś, jeden jedyny raz ale wtedy miałam ogromny powód.

5.Jestem szczera i cenię sobie to u innych.
Jestem szczerą osobą, jeżeli mam coś do kogoś mówię mu to, oczywiście w delikatny sposób a nie obgaduje go za plecami. Cenię sobie także tą cechę u innych. Wręcz gardzę ludźmi fałszywymi i dwulicowymi. Omijam takich szerokim łukiem.

6.Lubię siebie taką jaką jestem.
Czuje się dobrze w swoim ciele. Dobrze znoszę krytykę. Jestem po prostu sobą, nie zmieniam się aby urosnąć w oczach innych. Jeżeli ktoś mnie nie akceptuję taką jaką jestem to już jego problem, ja specjalnie zmieniać się nie będę ;p Jestem osobą niezależną i cenię tę cechę u innych.

7.Jestem uzależniona od:
- Czekolady
- Żelek
- Frugo
- Waveboard'u
- Moich przyjaciół
- i blogowania oczywiście ♥

Nominuję:

No to tyle ;)

sobota, 27 października 2012

Pierwszy śnieg ;*

 Rozdanie u Kaa. Może weźmiesz udział ?
Siemka,
dzisiaj obudziłam się koło 8:15 patrze przez okno a tam biało. Myślę sobie co?? to na pewno jeszcze sen. Jednak tak nie jest. Mamy koniec października a tu  śnieg ;p Mówili o tym w prognozie że ma padać ale nie sądziłam że tak się stanie.

Przed chwilą wróciłam z galerii, niestety bez niczego bo spódnice którą chciałam kupić sprzedano ;/  Przejdę się jeszcze do M1 i na targ może tam coś znajdę ;)

A u was też spadł śnieg ??

piątek, 26 października 2012

Modelinowe Tanges

Siemka,
przepraszam że tak dawno nie pisałam niestety nauka i bark wolnego czasu mi nie pozwoliły. le nadrobię w tym poście te ostatnie 3 dni. Można powiedzieć że ta notka będzie takim 3 w 1.
   W środę nic szczególnego się nie działo, oprócz tego że miałam opier na WOSie  -,- Nauczyciel wstawił całej klasie nieobecność ;p
   W czwartek po szkole Weronika, Kamila, Edyta, Milena i Hela mieli poprawę z chemii z pierwiastków  godzinę po lekcjach. Więc skorzystaliśmy z okazji i wyszliśmy na tą godzinę. Była jeszcze z nami Wiktoria, która czekała na Kamilę i Milenę. Poszliśmy do Carrefour'a , nie chciało nam się stać w kolejce po tam 3 czy 4 rzeczy więc poszliśmy do biedronki. Hela oczywiście zahaczył o Mc. Kupiliśmy 3 energetyki BE Power coś takiego i 3 paczki chipsów. Trochę było nam nie dobrze. O 15:00 wróciliśmy do szkoły, dziewczyny poprawiły się na 5, a Hela na 2 ;/ ale lepsze to niż 1.

   Nawiązując do tematu postu pod wieczór wzięło mnie coś na robienie kolczyków z  modeliny. Zrobiłam 2 pary - Miśki i Babeczki ♥ Teraz kończę 3 parę - Dynie na Halloween . U nas w  szkole będzie konkurs na najciekawszy strój i ten kto się przebierze nie będzie pytamy ^^ Ja skorzystam szczególnie bo w Halloween mam WOS -,-


 A u was coś ciekawego organizuję na Halloween ?
Dzisiaj chłopaki grali mecz z 1D przegraliśmy 3:2 ;/
W ostatniej minucie strzelili nam 3 gola. 
Za to jak kibicowałyśmy naszym chłopakom ;D
Nie to co dziewczyny z przeciwnej drużyny,
siedziały i się patrzyły ;D

Taki tam Hela w sweet czapce ;*

Minął już kolejny tydzień, ja całkowicie straciłam poczucie czasu ;p
Jak myślę że za miesiąc święta, to nie mogę uwierzyć że już minęły 2 miesiące ;D

A wam jak mija czas ?? Jakieś palny na weekend ?

wtorek, 23 października 2012

Buty ♥

Siemka,
dzisiaj od razu po szkole poszłam na targ po buty. To był niezapowiedziany wypad na zakupy, moja mama sama zaproponowała -  to czemu nie skorzystać ?! Poszła ze mną Edyta i Weronika. Przeszłyśmy przez trag. Pierwsze stoisko które zahaczyłam od razu przymierzyłam, zrobiłyśmy jeszcze kółko i wróciłyśmy w to samo miejsce. Zawsze tak mam że pierwsza rzecz którą znajdę i przymierzę to tą właśnie kupie ;p Oto co upolowałam:




No to tak się reprezentują. 
Są koloru brązowo/beżowego. 
W środku jak widać mają tzn. miśka ♥ 
Są mega wygodne !
Kosztowały 80 zł.

Jak wam się podobają ??

poniedziałek, 22 października 2012

Mglisty dzień

Siema,
dzisiaj pogoda absolutnie nie dopisała od samego rano aż do teraz mgła. Idąc do szkoły nie widziałam końca ulicy ;p W szkole jakoś dzisiaj nic szczególnego się nie działo, oczywiście oprócz w-f'u. Dzisiaj pierwszy raz grała w piłkę ręczną. Wcale nie jest taka straszna, jak na razie mieliśmy tylko ćwiczenia.

RANO ;D

Po południu ;p
Dzisiaj kończyłam o 12:10 tak na 13 byłam w domu. Pomyślałam ze pojadę na broki. Ola kończyła o 13:30 i wpadłam na myśl pojechania po nią pod szkołę.  Moim fartem oczywiście spóźniłam się na autobus, ale nawet nie raczej autobusu wina bo przyjechał 2 min wcześniej ;p Więc przeszłam się na przystanek na dworzec na 14 i pojechałam. Kiedy dojeżdżałam minęłam drugą 14 i myślałam że Ola do niej wsiadła. Wysiadłam na przystanku, nikt już z szkoły nie wychodzi więc poszłam na druga stronę na przystanek. Nagle widzę 3 chłopaków i dziewczynę, w długich włosach i z charakterystycznym komixowym śmiechem. To byłą Ola, jak mnie zobaczyła stanęła jak wryta. Poznałam 3 dziewczyny od  niej z klasy. Wróciłyśmy na borki, poszłyśmy na domki. Posiedziałyśmy trochę i poszłyśmy do Lejli pieska Oli ( jej babcia z nią wyszła ) - biedaczysko potrącił samochód i ma połamaną miednicę ;/ ok. 15 wróciłam do domu. teraz siedzę pod kocykiem, przed laptopem i piję kakałko. To mój ulubiony sposób na spędzanie chłodnych jesiennych wieczorków.


A wy jak spędzacie takie dni ??

niedziela, 21 października 2012

Spotkanie z ProBandą

Siemka,
dzisiaj miała trochę zalatany dzień. Wstałam o 8:40, Wiktoria chciała mnie wyciągnąć na dwór i iść na mecz, gdy okazało się, że mogę wyjść a mama Wiktorii kazała jej iść z nią na zakupy więc nie wypaliło ;/ Po obiedzie umówiłam się z Edytą, poszłyśmy do M1 po bibułkę na plastykę, Jednak z naszym szczęściem oczywiście jej nie było ;/ Poszłyśmy potem do empika, obejrzałyśmy wszystko, znalazłam kilka fajnych książek, jak na empik w niskich cenach ;p Oczywiście tradycyjnie udałyśmy się do Mc. Koło godz. 16:00 Edyta odprowadziłam mnie na autobus. Bo umówiłam się z Olą że przyjadę do niej na borki.

16:11 miałam autobus, na miejscu od razu poszłam do Oli. Aż się zdziwiłam Ola się uczyła ;p Rozgadałyśmy się o szkole, o naszych klasach nawet Maciek (starszy brat Oli) dołączył do rozmowy. Kiedy wróciłam mama Oli razem z Lejlą ( jej psiakiem ) wyszłyśmy na dwór. Idąc ,,przed siebie" natknęłyśmy się na całą grupę Natalkę, Olę, Kasię i Seweryna. A tak myślimy sobie idą po Michała, będziemy pierwsze XD No i poszłyśmy. Usiadłyśmy sobie kulturalnie na ławeczce i zadzwoniłyśmy po Michała. Idealnie kiedy wyszedł wyszedł także Erik, potem doszedł Seweryn (odłączył się od tamtej grupy)Poszliśmy na oponę. Chłopaki zajęli nam ją pasztety. To my usiadłyśmy na karuzeli. Miałam picie i chłopaki padli na genialny pomysł żeby je odkręcić i zacząć kręcić karuzelę. Ja się szybko oddaliłam ale niestety Ola nie miała tyle szczęścia i reszta picie wylądowała na jej spodniach. Poszliśmy na szkołę pograliśmy w chowanego ;p Przed 18:00 poszłam odprowadzić Olę. Potem jak zwykle zostałam sama z chłopakami. Poszliśmy na plac - na domki. Dawno tam nie byłam więc standardowo wbiłam na dach, a Michał ze mną ;p  Posiedzieliśmy jeszcze trochę, pogadaliśmy i musiałam iść na autobus -,- a było sympatycznie. ajajaj..xd  Tak za 15 dziewiętnastą byłam w domu. Trzeba było odrobić lekcje a jedynie tylko matmę, jak zwykle nam zadała. I jeszcze przygotować się na plastykę, bo robimy witraż ;) Zaraz kładę się spać bo jutro trzea rano w stać do szkoły ;D

Mój  strój dnia ;)
Bluzka - C&A
Bokserka - Bershka
Torebka - Galeria Fenix
Shorty i Rajstopy - Targ Śląska

sobota, 20 października 2012

TOP 6

Siemka,
w tym poście pokaże wam moje ulubione blogerki. Zapraszam :


1) Lucy - 13 letnia dziewczyna która przeprowadziła się z Polski do Norwegii. Kocham czytać jej bloga o jej życiu i oglądać jej filmiki.
2)Kasia - 17-latka opisująca swoje życie. Ma świetny gust ! Uwielbiam jej stylizacje i ogółem cały blog i wszystko o czym pisze !
3)Mania, - 13-latka z Podkarpacia. Interesuje się jazdą konną ! Za to ją uwielbiam. Opisuje swoje życie i przeżycia związane z końmi. Bardzo ciekawie pisze! Jej blog jest świetny ♥
4) Tosia - na swoim blogu opisuje swoje życie, zainteresowania itp. Robi świetne zdjęcia *.* I genialnie pisze !
5) Asia - Uwielbiam przeglądać jej bloga, a szczególnie zwracam uwagę na zdjęcia. Kocha żeli i koty tu ma u mnie duży +
6) Monika - ma niebywałe poczucie stylu. Robi świetne outfity. Wzoruję się na niej. ! ♥

środa, 17 października 2012

Paletka ;3

Siemka,
chciałabym wam pokazać paletkę 120 kolorów którą kupiłam przez Allegro na początku wakacji. Nie miałam jakoś okazji wam pokazać a że robiłam porządki w moim kuferku to zdecydowałam się wam nią pochwalić.

Firma: GoldenRose
Cena: 20,99 zł (z przesyłką 26,99)
Ilość cieni: 120 kolorów
Zalety: Duży wybór kolorów, wygodne zapięcie
Wady: W niektórych kolorach jest nadmierna ilość brokatu, troszkę sypkie



Ogółem spisują się dobrze, 
od kiedy ją mam nie jest dla mnie problemem dobranie
 odpowiedniego makijażu do stroju ;)

wtorek, 16 października 2012

Wreszcie poczułam jesień ♥ Nowa dziewczyna w klasie ;)

Siemka,
dzisiaj mam typowo jesienną pogodę leje i leje -,- jak od rana leje to i do teraz cały czas pada ;p Całe podwórko mam pod wodą. Jutro trzeba będzie chyba kalosze założyć. Dzisiaj też poskakałam sobie po kałużach, a raczej wpadłam je omijając ;p



Przechodząc do drugiego tematu posta mam w klasie nową dziewczynę. Nazywa się Aneta. Przeszła do naszej szkoły z 4 ;D Przywitaliśmy ją serdecznie. Teraz wreszcie jest w klasie po równo 13 chłopaków i 13 dziewczyn ^^

poniedziałek, 15 października 2012

Boreczki ♥

Hejoo..
koło 12 zadzwoniła do mnie Kamila, czy jadę na Borki, co miałam w domu siedzieć poszłam. Umówiłyśmy się pod Stokrotką, kiedy wychodziłam idealnie na przystanek przyjechała 9, więc pojechałam. Na miejscu nie mogłam się z Kamilą znaleźć, poszłam pod szkołę to ona do tunelu XD Jak już się znalazłyśmy, ruszyłyśmy. Po drodze gadałyśmy głównie o borkach i parę wzmianek o naszej klasie ;p Ogółem celem naszej wycieczki było odwiedzenie starych nauczycieli Kamili ;D
Gdy dotarłyśmy na miejsce zauważyłam z daleka Kubę o kulach, jak się okazało skręcił sobie kostkę i ma nogę w gipsie ;D Odwiedziliśmy wszystkich nauczycieli, w jednej z klas spotkałam Darię i Ksawerego i poznałam jakiegoś Jaka chyba Jarka XD Poszłyśmy jeszcze sprawdzić czy jest już taka Ola, ale jej nie było. Zaczęłyśmy powoli wracać, wstąpiłyśmy do Lidla na criosanty, pyszne były. Odprowadziłam Kamile na przystanek, pogadałyśmy jeszcze trochę czekając i rozeszłyśmy się do domów.




Teraz ślęczę nad lekcjami..muszę jeszcze napisać rozprawkę i przemówienie ;/ jutro mamy dwie matemtyki niee...!! ja to chyba uciekne nie wytrzymam 2 lekcje pod rząd z naszą matematyczką! Niespodziewanie przyszła do mnie Wera, posiedziałyśmy na yt. Trochę mi się dłużyło pisanie tej notki ale nareszcie skończyłam ;)  A wam jak minął kolejny poniedziałek ??

Senna niedziela i którki poniedziałek ;*

Siemka,
wczorajszy dzień przeleżałam na kanapie przed laptopem. Rodzicie gdzieś pojechali, więc zostałam z siostrą, do której przyszła koleżanka ;) Takie nuty leciały że szkoda słów ;p Mam zakaz wychodzenia z domu, bo w sobotę miała opier bo nikt nie wiedział gdzie jestem. Jak się dzisiaj okazało moi rodzice obdzwonili wszystkich moich znajomych, a ja byłam ulicę dalej od domu ;p Ale jak to każda moja kara mija szybko,i już dzisiaj mogłam zostać na dworze.
Dzisiaj miałam skrócone lekcje do 10:50 ;p normalnie miałabym do 12:10 ;D Teraz jestem już w domku. Sama ;/ może Weronika dzisiaj do mnie przyjdzie albo wyjdziemy na dwór ^^ Jeszcze się zobaczy. Albo jeszcze na borki pojadę się zobaczy. To tyle ;D

piątek, 12 października 2012

,,Codzienność jak ja ją kocham ♥ "

Siemka,
przed chwila wróciłam z dworu, można powiedzieć że ze szkoły jak o 7:00 wyszłam tak tera 18:00 wróciłam ;) Byłam na dworze z Edytą, Weroniką , Musiałkę, Hela i Mateuszem . Miała jeszcze być Ola ale niestety nie przyszła. Po szkole jak zwykle do Mc. Potem poszliśmy do Edyty zostawić rzeczy. A następnie do M1. Tam wbiliśmy do reala i zaczęliśmy bawić się w berka/chowanego.




Potem poszliśmy do MediaMarkt i do Reserved. Mateusz poszedł wcześniej, potem my też zaczęliśmy się zbierać. I jak to my zawsze musieliśmy coś zrobić. W M1 są obrotowe drzwi. no i już stoimy z dziewczynami tak że prawie się zamykają ( jeden z przedzialów) hela i Musiałkę biegną, Hela wypchną musiała i drzwi przycisnęły mu głowę XD Drzwi się za trzasknęły, została niewielka szczelina, więc się przecisnęliśmy i wyszliśmy drugim wyjściem. Pół drogi powrotnej przeniosłyśmy (ja i Edyta) chłopaków na plecach ;D


 Na koniec wbiliśmy jeszcze na chwilę do Edyty. Posiedzieliśmy na podwórku, przesłałam sobie zdj. ^^ Wzięłyśmy plecaki i rozeszliśmy się do domów. Na jutro też mamy plany wyjść całą grupą. Zobaczymy jakie odpały nas czekają !!

Specjalnie dla Heli ;D Masz swój motor ;p


poniedziałek, 8 października 2012

Wbita do Kacpra

Cześć,
dzisiaj kończyłam o 12 jak to zwykle zostałam po szkole. Jakoś tak sie złożyło że wszyscy sie rozeszli i zostałam tylko ja i Edyta. Plany był taki że pójdziemy do Edyty, potem zrobić zakupy i pójdziemy do mnie ;) Kiedy byłyśmy koło McDonalda nagła słyszymy ,,buaa" odwracamy się a tu Mateusz ;p Mateusz poszedł z nami, po zakupach napisała do mnie Ola że może już wyjść więc poszliśmy pod Mc. Tam się z nią spotkaliśmy. Posiedzieliśmy trochę, poszliśmy do biedronki ;D Potem stwierdziliśmy że wbijemy do Kacpra, pod pretekstem podania mu lekcji bo nie było go w szkole. Poszliśmy tak koło 14:30 coś takiego ;p Kacpra zastaliśmy w piżamie, jak się okazało jest chory -,- ale jutro będzie w szkole ^^ Pokój mu wywróciliśmy do góry nogami. Głównie dlatego ze co chwile ktoś leżał na ziemi ;D






Później poszliśmy jeszcze do księgarni po książkę dla Edyty. zaszliśmy przy okazji po Werę. Odebrałam zeszyt od koleżanki, i wróciłam do domu. koleżanka pokazała mi fajny sposób na robienie paznokci i tak mnie podkusiło, że aż zaczęłam się bawić , Namalowałam sobie flagę Wielkiej Brytanii ♥


Przepraszam za jakoś niestety aparat w naprawie, a telefon najlepszy nie jest ale zawsze coś.;)

sobota, 6 października 2012

Pielgrzymka ;)

Siemka,
dzisiaj poszłam na pielgrzymkę i sama w to nie wierzę. Wstałam o godz. 6:00, ubrałam się i ogółem przygotowałam do wyjścia, o 6:50 i poszłam po Weronikę, spotkałam po drodze Inez i Wiktorię ;D Potem poszłyśmy po Edytę, następnie po Hele, strasznie się grzebał. Doszliśmy pod kościół na Młodzianowie. Wyszliśmy tak ok. godz 8:15. Mieliśmy do pokonania trasę ok. 15 km.

Hela i Szymon ;p
Tak po około 20/30 min drogi zatrzymaliśmy się na odpoczynek ;) Nie wiem po co ale w tym czasie oszamaliśmy zawartość mojego plecaka XD


Jak widać Heli było bardzo wygodnie
mój telefon mój plecak i  kurtka Edyty ;p
Na miejscu oczywiście Msza Św. , później różaniec ale  w nim nie uczestniczyliśmy. Poszliśmy oglądać stargany przeszliśmy się po okolicy, znaleźliśmy martwego węża co nie było miłym przeżyciem a potem poszliśmy usiąść do stolików. Koło godz 13 skoczyły się wszystkie nabożeństwa, wszyscy wyszli z kościoła. Zjadłam 5 kawałków ciasta, dziewczyny po 2 albo 1 a Hela skusił się na żurek ;p


 Tak ok. 14 wsiedliśmy do autobusu. Okazało się że dopiero o 14:30 wyjedziemy, zostaliśmy tam nie chciało nam się wychodzić. Poznałam 3 dziewczyny z klasy ID: Inez, Klaudie i Weronikę. Wywarły na mnie bardzo dobre wrażenie ;)

Klaudia (po lewo) i Inez (po prawo)
Wróciliśmy tak ok. 14:50, poszliśmy do McDonalda, zaszliśmy jeszcze po Musiałkę. Zjadałam 2 hamburgery tak samo Musiałkę, a Hela zaszalał i zjadł 4 XD Posiedzieliśmy jeszcze trochę pod Mc i rozeszliśmy się do domów koło 16 ;D

piątek, 5 października 2012

Wypady do Mcdonald'a

Siemka,
od początku października codziennie chodzimy tak zwaną watahą do McDonald'a Jest teraz promocja hamburger 2 zł, wcześniej nie przepadłam ale nadarzyła się okazji i mi zasmakowały. Codziennie po 2,3 jemy w każdym razie ja xd Jak tak dalej pójdzie to będę tone ważyć. ;D Ale mamy jazdy, wbijamy na zjeżdżalnie do McDonalda, chodzimy na górkę albo gdzie nas nogi poniosą. z tymi ludźmi nie ma chwili spokoju nie można się z nimi nudzić !

Paulinka ;**
W MediaExpert
Hela ;D
Musiałkę ;p
Samiczka - Kacper XD



Kuba & Bartek ;)



W każdym razie nie nudzę się ;D jutro idziemy na pielgrzymkę, xd czujecie ja i pielgrzymka. Idę z z Helą Musiałkę, Weroniką i Edyta tylko 3 km wiec co to dla nas, będzie poczęstunek ^^+ 6 z religii na poczęstunek roku, teraz nałapiemy trochę dobrych ocen a potem będzie lajcik ;p A jak wasze klasy, odwołuje się w szczególności do tych co zmieniali szkołę, i tych co nadal maja swoja dawną klasę również coś się zmieniło. Bo gimnazjum już po tym miesiącu bardzo na mnie wpłynęło !