poniedziałek, 15 października 2012

Boreczki ♥

Hejoo..
koło 12 zadzwoniła do mnie Kamila, czy jadę na Borki, co miałam w domu siedzieć poszłam. Umówiłyśmy się pod Stokrotką, kiedy wychodziłam idealnie na przystanek przyjechała 9, więc pojechałam. Na miejscu nie mogłam się z Kamilą znaleźć, poszłam pod szkołę to ona do tunelu XD Jak już się znalazłyśmy, ruszyłyśmy. Po drodze gadałyśmy głównie o borkach i parę wzmianek o naszej klasie ;p Ogółem celem naszej wycieczki było odwiedzenie starych nauczycieli Kamili ;D
Gdy dotarłyśmy na miejsce zauważyłam z daleka Kubę o kulach, jak się okazało skręcił sobie kostkę i ma nogę w gipsie ;D Odwiedziliśmy wszystkich nauczycieli, w jednej z klas spotkałam Darię i Ksawerego i poznałam jakiegoś Jaka chyba Jarka XD Poszłyśmy jeszcze sprawdzić czy jest już taka Ola, ale jej nie było. Zaczęłyśmy powoli wracać, wstąpiłyśmy do Lidla na criosanty, pyszne były. Odprowadziłam Kamile na przystanek, pogadałyśmy jeszcze trochę czekając i rozeszłyśmy się do domów.




Teraz ślęczę nad lekcjami..muszę jeszcze napisać rozprawkę i przemówienie ;/ jutro mamy dwie matemtyki niee...!! ja to chyba uciekne nie wytrzymam 2 lekcje pod rząd z naszą matematyczką! Niespodziewanie przyszła do mnie Wera, posiedziałyśmy na yt. Trochę mi się dłużyło pisanie tej notki ale nareszcie skończyłam ;)  A wam jak minął kolejny poniedziałek ??

18 komentarzy:

  1. świetny blog :>
    oczywiscie obserwuje i licze na to samo ♥
    nina-ninaa-xd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ledwo przeżyłam ten poniedziałek. A teraz właśnie też powinnam się uczyć... kurcze, nie chce mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja cały dzień się uczyłam, więc nie minął mi za ciekawie. Fajne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki fajny ten Blog !
    obserwuje !! :) - a raczej spróbuje bo coś mam zepsute :(
    tyynka.blogspot.com
    Pozdrawiam ;P
    Ladna bluzka

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny dzien. zapraszam
    czarne-pbcasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny fajny fajny blog *---*
    Zapraszam do siebie http://xdmycolorfulthoughtsxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog
    zapraszam do mnie zaobserwuj, skomentuj ,odwdzięczę się to dla mnie ważne♥ : http://insmu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne fotki ;)
    zapraszam do mnie
    wikaa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 fotka jest super

    + Zapraszam do mnie !

    http://my-live-my-crazy-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy miałaś dzień:)

    a jeśli można spytać, to po co chodziłyście do tych nauczycieli? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz jesteśmy w gimnazjum i na zasadzie odwiedzenia nauczycieli z podstawówki ;p

      Usuń
  11. Widzę udany dzień ;)

    gabu-site.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3