piątek, 12 października 2012

,,Codzienność jak ja ją kocham ♥ "

Siemka,
przed chwila wróciłam z dworu, można powiedzieć że ze szkoły jak o 7:00 wyszłam tak tera 18:00 wróciłam ;) Byłam na dworze z Edytą, Weroniką , Musiałkę, Hela i Mateuszem . Miała jeszcze być Ola ale niestety nie przyszła. Po szkole jak zwykle do Mc. Potem poszliśmy do Edyty zostawić rzeczy. A następnie do M1. Tam wbiliśmy do reala i zaczęliśmy bawić się w berka/chowanego.




Potem poszliśmy do MediaMarkt i do Reserved. Mateusz poszedł wcześniej, potem my też zaczęliśmy się zbierać. I jak to my zawsze musieliśmy coś zrobić. W M1 są obrotowe drzwi. no i już stoimy z dziewczynami tak że prawie się zamykają ( jeden z przedzialów) hela i Musiałkę biegną, Hela wypchną musiała i drzwi przycisnęły mu głowę XD Drzwi się za trzasknęły, została niewielka szczelina, więc się przecisnęliśmy i wyszliśmy drugim wyjściem. Pół drogi powrotnej przeniosłyśmy (ja i Edyta) chłopaków na plecach ;D


 Na koniec wbiliśmy jeszcze na chwilę do Edyty. Posiedzieliśmy na podwórku, przesłałam sobie zdj. ^^ Wzięłyśmy plecaki i rozeszliśmy się do domów. Na jutro też mamy plany wyjść całą grupą. Zobaczymy jakie odpały nas czekają !!

Specjalnie dla Heli ;D Masz swój motor ;p


11 komentarzy:

  1. Ja także :) Fajnie jest mieć taką zgraną paczkę :)
    +Zapraszam na 10 rozdział :) ---> http://magicandblood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajowo :D
    zapraszam do mnie zaobserwuj, skomentuj ,oddzwięcze się to dla mnie ważne♥
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpały z przyjaciółmi. ME GUSTA *.*
    Rewelacyjne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. hah , też chcę na barana !! ♥ obserwuje i liczę na rewanz :3 weronikaxweronika3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Codzienność w dużych sklepach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3