poniedziałek, 1 października 2012

Dzień chłopaka ;)

Siemka,
z racji tego że wczoraj był dzień chłopaka, dzisiaj w klasie zorganizowałyśmy uroczystość. podarowałyśmy chłopakom nasze I zdjęcie klasowe z rajdu, takie pamiątkowe oprawiono w antyramę.


 + babeczki których nie zdążyłam sfotografować  bo chłopaki zjedli je w sekundę. nie dziwie się były czekoladowe z waniliowym nadzieniem ^^ mniam ;** też dostałam ;D
Więc dla naszych i wszystkich chłopaków. Trochę spóźnione życzenia ale

Wszystkiego Najlepszego Kochani, 
Co my dziewczyny byśmy bez was zrobiły.
 Zanudziły się na śmierć !

8 komentarzy:

  1. Oryginalny pomysł z tym zdjęciem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. nie to był rajd integracyjny I klas ;p

      Usuń
  3. jeeej,ale mam teraz ochotę na babeczkę :)
    fajne zdjęcie :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super zdjęcie :) ja też miałam ostatnio w szkole dzień chłopaka ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny Blog ; )
    Zapraszam na mojego bloga. : )
    http://dariax333.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3