środa, 31 października 2012

Halloween

 Buaahahaha.. Witajcie ♥
Jak wszystkim wiadomo dzisiaj mamy Halloween. Szkoda że u nas w Polsce nie obchodzi się go jak Amerykanie chodząc po domach zbierając cukierki. Zawsze o tym marzyłam będąc dzieckiem - zagrać w ,,Cukierek albo psikus" W szkole zorganizowano konkurs na najciekawszy strój, pond to każda osoba która miała jakikolwiek symbol Halloween została zwalniana z odpowiedzi i sprawdzania pracy domowej. Oczywiście to wykorzystałam. Ubrałam się na  czarno i założyłam kolczyki - pająki. Nie chciałam się przebierać bo bałam się że będzie  tylko kilka osób przerwanych i wyjdziemy na sami wiecie kogo. Ale jak się okazało bardzo dużo osób się przebrało, a w większości 3 klasy co mnie trochę zaskoczyło. Pojawiły się kostiumy między innymi duchy,koty, batman, wampiry, druid, zombie a także jeden z chłopaków przebrał się za dziewczynę - kabaretową Mariolkę.  W mojej klasie przebrali się Kacper i Dawid za zombie. Kacper przygotował się powiem świetnie, podarta bluzka i spodnie całe we "krwi" + make - up. Po prostu WOW ! Dawid spisał się równie dobrze także miał podartą i "zakrwawioną" koszulkę, pomazane ręce i make-up. Wyniki konkursu będą znane w poniedziałek  trzymam kciuki za naszych chłopaków.

A wy jak spędziliście Halloween?

16 komentarzy:

  1. Haha, śmieszne zdjęcie.
    +Obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. I invite you to visit my blog, http://nath-madeline.blogspot.nl .

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas w szkoloe halloween podobnie wyglądał : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcie hehe :D
    W sumie nie obchodziłam w tym roku Halloween :) Ale byłam u koleżanki, na zdjęciach itp. ^^
    +zaobserowałam, mogę liczyć na to samo ? z góry dziękuje i przepraszam za spam ! :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Happy Halloween!
    U mnie ten dzień bardzo udany - w pracy przedstawienie Halloweenowe. Na moim blogu można podziwiać piękne dynie zrobione przez dzieci :)
    Oczywiście dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie (obecnie na moim blogu www.alxia.blogspot.com trwa konkurs z atrakcyjnymi nagrodami) ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zbierałam cukieki ;)
    zapraszam do mnie na nową notkę! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie obchodzę, ale to nawet jest fajne :D


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że właśnie w większych miastach nawet i w Polsce obchodzą. :) Widziałam parę narzekających notek, na to, że ciągle ktoś puka do drzwi. :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Halloween spędziłam na dodatkowym angielskim, a później trochę na dworze ze znajomymi. ;) Po godzinie 20 grzałam się pod kocem.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie obchodze =D
    fajny blog =)
    obserwuje <3
    http://juliiandjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale wam fajnie. A nasza klasa napracowała się, ozdobiła salę, upiekliśmy babeczki takie specjalnie halloweenowe , mielismy super przebrania i w ogole, no i pani katechetka powyzywała nas od czcicieli szatana :( buuuuuu . pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale wam fajnie. A nasza klasa napracowała się, ozdobiła salę, upiekliśmy babeczki takie specjalnie halloweenowe , mielismy super przebrania i w ogole, no i pani katechetka powyzywała nas od czcicieli szatana :( buuuuuu . pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3