poniedziałek, 22 października 2012

Mglisty dzień

Siema,
dzisiaj pogoda absolutnie nie dopisała od samego rano aż do teraz mgła. Idąc do szkoły nie widziałam końca ulicy ;p W szkole jakoś dzisiaj nic szczególnego się nie działo, oczywiście oprócz w-f'u. Dzisiaj pierwszy raz grała w piłkę ręczną. Wcale nie jest taka straszna, jak na razie mieliśmy tylko ćwiczenia.

RANO ;D

Po południu ;p
Dzisiaj kończyłam o 12:10 tak na 13 byłam w domu. Pomyślałam ze pojadę na broki. Ola kończyła o 13:30 i wpadłam na myśl pojechania po nią pod szkołę.  Moim fartem oczywiście spóźniłam się na autobus, ale nawet nie raczej autobusu wina bo przyjechał 2 min wcześniej ;p Więc przeszłam się na przystanek na dworzec na 14 i pojechałam. Kiedy dojeżdżałam minęłam drugą 14 i myślałam że Ola do niej wsiadła. Wysiadłam na przystanku, nikt już z szkoły nie wychodzi więc poszłam na druga stronę na przystanek. Nagle widzę 3 chłopaków i dziewczynę, w długich włosach i z charakterystycznym komixowym śmiechem. To byłą Ola, jak mnie zobaczyła stanęła jak wryta. Poznałam 3 dziewczyny od  niej z klasy. Wróciłyśmy na borki, poszłyśmy na domki. Posiedziałyśmy trochę i poszłyśmy do Lejli pieska Oli ( jej babcia z nią wyszła ) - biedaczysko potrącił samochód i ma połamaną miednicę ;/ ok. 15 wróciłam do domu. teraz siedzę pod kocykiem, przed laptopem i piję kakałko. To mój ulubiony sposób na spędzanie chłodnych jesiennych wieczorków.


A wy jak spędzacie takie dni ??

12 komentarzy:

  1. Kakao ♥

    http://alex-alex9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. :D obserwuję liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. och.. ta pogoda .. nie lubie jesieni .. hrrr...
    Ja to chyba tylko nad ksiązkami spedzam czas ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ręczna jest dobra, ale nożna lepsza!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a u mnie dziś pięknie, słoneczko, cieplutko, zero mgły :D
    a ręczną jest genialna! uwielabim grać i oglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz swietne wejscie na blogaa hehe, slodki ten kotek!
    :)
    Zapraszam i obserwujemy? http://www.flyingsnap.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie też taka mgła była;) ma ona swój urok:))
    oj nigdy nie lubiłam piłki ręcznej aaa tragedia..

    zapraszam do mnie;) będzie mi niezmiernie miło jak mnie zaobserwujesz;) oczywiście jesli spodoba Ci się moj blog;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tak samo jak Ty :)
    Pograłabym w ręczną ...
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tak samo spędzam jesienne dni tylko zamiast kakałka pije herbate bo kakałka nie lubie ;p świetny blog ;> obserwuję i jak będziesz miała chwile to wpadnij do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja takie dni spędzam zaazwyczaj z dobrą książką,laptopem lub biegam :) ale ostatnio coraz częściej muszę się uczyć -,-
    jej,też chcę tak wcześnie kończyć !
    u mnie również taka mgła cały dzień ;)
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3