piątek, 26 października 2012

Modelinowe Tanges

Siemka,
przepraszam że tak dawno nie pisałam niestety nauka i bark wolnego czasu mi nie pozwoliły. le nadrobię w tym poście te ostatnie 3 dni. Można powiedzieć że ta notka będzie takim 3 w 1.
   W środę nic szczególnego się nie działo, oprócz tego że miałam opier na WOSie  -,- Nauczyciel wstawił całej klasie nieobecność ;p
   W czwartek po szkole Weronika, Kamila, Edyta, Milena i Hela mieli poprawę z chemii z pierwiastków  godzinę po lekcjach. Więc skorzystaliśmy z okazji i wyszliśmy na tą godzinę. Była jeszcze z nami Wiktoria, która czekała na Kamilę i Milenę. Poszliśmy do Carrefour'a , nie chciało nam się stać w kolejce po tam 3 czy 4 rzeczy więc poszliśmy do biedronki. Hela oczywiście zahaczył o Mc. Kupiliśmy 3 energetyki BE Power coś takiego i 3 paczki chipsów. Trochę było nam nie dobrze. O 15:00 wróciliśmy do szkoły, dziewczyny poprawiły się na 5, a Hela na 2 ;/ ale lepsze to niż 1.

   Nawiązując do tematu postu pod wieczór wzięło mnie coś na robienie kolczyków z  modeliny. Zrobiłam 2 pary - Miśki i Babeczki ♥ Teraz kończę 3 parę - Dynie na Halloween . U nas w  szkole będzie konkurs na najciekawszy strój i ten kto się przebierze nie będzie pytamy ^^ Ja skorzystam szczególnie bo w Halloween mam WOS -,-


 A u was coś ciekawego organizuję na Halloween ?
Dzisiaj chłopaki grali mecz z 1D przegraliśmy 3:2 ;/
W ostatniej minucie strzelili nam 3 gola. 
Za to jak kibicowałyśmy naszym chłopakom ;D
Nie to co dziewczyny z przeciwnej drużyny,
siedziały i się patrzyły ;D

Taki tam Hela w sweet czapce ;*

Minął już kolejny tydzień, ja całkowicie straciłam poczucie czasu ;p
Jak myślę że za miesiąc święta, to nie mogę uwierzyć że już minęły 2 miesiące ;D

A wam jak mija czas ?? Jakieś palny na weekend ?

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3