środa, 17 października 2012

Paletka ;3

Siemka,
chciałabym wam pokazać paletkę 120 kolorów którą kupiłam przez Allegro na początku wakacji. Nie miałam jakoś okazji wam pokazać a że robiłam porządki w moim kuferku to zdecydowałam się wam nią pochwalić.

Firma: GoldenRose
Cena: 20,99 zł (z przesyłką 26,99)
Ilość cieni: 120 kolorów
Zalety: Duży wybór kolorów, wygodne zapięcie
Wady: W niektórych kolorach jest nadmierna ilość brokatu, troszkę sypkie



Ogółem spisują się dobrze, 
od kiedy ją mam nie jest dla mnie problemem dobranie
 odpowiedniego makijażu do stroju ;)

30 komentarzy:

  1. Ale fajna !! Naprawdę super ;)
    tyynka.blogpsot.com
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna :) Ja mam taki duuży kuferek z kosmetykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam mieć takie cudo!!
    optymistycznawariatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. już się malujesz ? ;)

    pozdrawiam i zapraszam . dodajemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. czeeeść, masz bardzo fajnego bloga ♥
    wejdź do mnie, skomentuj, zaobserwuj, proszę to dla mnie bardzo ważne♥
    igulla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Za tak tanio??? Wow! Złoty interes! Zachęciłaś mnie do poszukiwań :) Uwielbiam cienie do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jej,ale tanio :) ja co prawda nie maluję się,ale jak na tak bogaty zestaw kolorów i w ogóle to trafiłaś genialnie ;)
    zapraszam do mnie na zdjęcia<3

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używam cieni, ale kolory naprawde fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej jak tego duuuuuużo, no ale ja się nie maluję, ale mi się podoba. A jak tam nowa koleżanla w klasie. Moja klasa już się chyba do mnie przyzwyczaiła - też jestem nowa w szkole ;) :D:D:D pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne, fajne, ale ja się cieniami prawie w ogólnie nie maluję;p

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny blog bardzo mi sie podoba mam nadzieje że tobie mój też się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog, obserwuję :) i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. miejmy nadzieję że następny tydzień przyniesie coś lepszego :)
    to Ty jesteś na profilowym ? ;) bardzo ładna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja jestem, i dziękuję ;** Ale ty jesteś ładniejsza !

      Usuń
  14. jejku ! śliczna jest :) bardzo dużo kolorów i wgl ;D
    obserwuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna paleta ♥

    www.fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Paletka jest świetna <3
    Napisałaś 'o sobie', że cieszysz się małymi rzeczami - mam tak samo ;)
    bardzo ciekawa notka ;)
    Ja już obserwuję teraz Twoja kolej!
    Zapraszam do mnie!
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog :) Myśle ,że takie paletki się dobrze sprawuja ;d
    obserwujemy ? ;>
    Odp pod moją notką :)
    welcome-in-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Również obserwuję i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej bardzo fainy blog mim się poodba starsznie zaobserwuje i stamę się stałym czytelnikiem ;(
    \Pozdroo

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog . obserwuję i licze na rewanż ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem pod wrażeniem! to naprawdę świetny blog, muszę tu zaglądać częściej, zdecydowanie :) mam nadzieję, że mój zainteresuje Cię też i dodasz go do obserwowanych ;)
    http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/
    całuję! ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo tanio, a kolory są naprawdę fantastyczne! : )
    http://natolatekswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super poscik ;)
    obserwujemyy? ;*
    http://lookfashionably.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku ;o
    Co za wspaniały blog. Jaki wygląd, jaki nagłówek.
    Jakie to wszystko śliczne ;o ♥ OMG ;]
    Jakie super notki, jesteś świetna. Obserwuję
    i raczej będę tu często zaglądać xdd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3