sobota, 6 października 2012

Pielgrzymka ;)

Siemka,
dzisiaj poszłam na pielgrzymkę i sama w to nie wierzę. Wstałam o godz. 6:00, ubrałam się i ogółem przygotowałam do wyjścia, o 6:50 i poszłam po Weronikę, spotkałam po drodze Inez i Wiktorię ;D Potem poszłyśmy po Edytę, następnie po Hele, strasznie się grzebał. Doszliśmy pod kościół na Młodzianowie. Wyszliśmy tak ok. godz 8:15. Mieliśmy do pokonania trasę ok. 15 km.

Hela i Szymon ;p
Tak po około 20/30 min drogi zatrzymaliśmy się na odpoczynek ;) Nie wiem po co ale w tym czasie oszamaliśmy zawartość mojego plecaka XD


Jak widać Heli było bardzo wygodnie
mój telefon mój plecak i  kurtka Edyty ;p
Na miejscu oczywiście Msza Św. , później różaniec ale  w nim nie uczestniczyliśmy. Poszliśmy oglądać stargany przeszliśmy się po okolicy, znaleźliśmy martwego węża co nie było miłym przeżyciem a potem poszliśmy usiąść do stolików. Koło godz 13 skoczyły się wszystkie nabożeństwa, wszyscy wyszli z kościoła. Zjadłam 5 kawałków ciasta, dziewczyny po 2 albo 1 a Hela skusił się na żurek ;p


 Tak ok. 14 wsiedliśmy do autobusu. Okazało się że dopiero o 14:30 wyjedziemy, zostaliśmy tam nie chciało nam się wychodzić. Poznałam 3 dziewczyny z klasy ID: Inez, Klaudie i Weronikę. Wywarły na mnie bardzo dobre wrażenie ;)

Klaudia (po lewo) i Inez (po prawo)
Wróciliśmy tak ok. 14:50, poszliśmy do McDonalda, zaszliśmy jeszcze po Musiałkę. Zjadałam 2 hamburgery tak samo Musiałkę, a Hela zaszalał i zjadł 4 XD Posiedzieliśmy jeszcze trochę pod Mc i rozeszliśmy się do domów koło 16 ;D

8 komentarzy:

  1. Dobra pielgrzymka nie jest zła :D Fajny blog ! ^^
    +Zapraszam do mnie ;) --> http://magicandblood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej mam do ciebie proźbe czy mogła byś mnie opowiedzieć na twoim blogu Proszę bardzo mi na tym zależy :) Super blog :) ZAPRASZAM DO MNIE http://anetka4197.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Boze jaki twój blog jest świetny ! :D
    Pięknie piszesz . ; )) Cudowne to ! :))
    Bardzo mis ię podoba ! :D Magicznie ! :)

    + obesrwuję . ; ))
    zapraszam na mojego bloga o One direction . ; dd
    Jak wejdziesz zaobserwuj i daj koma . :D
    Dziękuję .<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedyś się wybiore na pielgrzymkę...?
    Heh fajny blog obserwuję i zapraszam do mne < 3
    http://berry-oops.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podoba mi się twój nagłówek! *O* Jak go zrobiłaś?
    +Zapraszam na 9 rozdział~ --> http://magicandblood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny nagłówek. Lubię chodzić na pielgrzymki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo.. Dawid jeszcze bardziej wyprzystojniał !
    fajne zdjęcia. Ja jeszcze nigdy na pielgrzymce nie byłam, ale może kiedyś ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3