sobota, 27 października 2012

Pierwszy śnieg ;*

 Rozdanie u Kaa. Może weźmiesz udział ?
Siemka,
dzisiaj obudziłam się koło 8:15 patrze przez okno a tam biało. Myślę sobie co?? to na pewno jeszcze sen. Jednak tak nie jest. Mamy koniec października a tu  śnieg ;p Mówili o tym w prognozie że ma padać ale nie sądziłam że tak się stanie.

Przed chwilą wróciłam z galerii, niestety bez niczego bo spódnice którą chciałam kupić sprzedano ;/  Przejdę się jeszcze do M1 i na targ może tam coś znajdę ;)

A u was też spadł śnieg ??

30 komentarzy:

  1. Śnieeeg *_*
    I w ogóle świetny blog ! :)
    + dodałam do obserwowanych i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Troche śniegu spadło ; )
    lepsze to niż deszcz xd
    ja też się właśnie musze udać na zakupy :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. wszedzie snieg, snieg.. całe szczęscie że u mnie jeszcze jego brak :)

    Pozdrawiami zapraszam do mnie :)
    mish-mash-wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też śnieg <3


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie,nie,nie, u mnie brak śniegu ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. ZIMA SOON ;D zapraszam do siebie WWW.JAGODABLOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Też w to nie wierzyłam, jednak rano przekonałam się o słuszność prognoz :D Btw. masz świetny nagłówek ♥

    +obserwuję

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. NIECH PADA JAK NAJWIĘCEJ♥ u mnie mało :<

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie dopiero teraz zaczęło ; )

    świetny blog. obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie wczoraj padał, ale nie ma po nim śladu ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie jeszcze leży ;<
    merci :*

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie coś tam sypie,ale nie ma go tyle co u Ciebie :) jak dla mnie to mogłoby być już biało ,bo mam dośc tej chlapy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie też było strasznie dużo śniegu, teraz już trochę stopniał ;p

    Nominowałam Cię do zabawy blogowej, zerknij ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie też spadł śnieg ale szybko topnieje! na szczęście :) nie lubię śniegu, zimy brr ;<

    OdpowiedzUsuń
  15. ha, a u mnie nie ma sniegu, z czego strasznie sie ciesze! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. lovely! would you like to follow each other in gfc? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog:) ZAPRASZAM DO MNIE ♥
    proszę o glosowanie na NIVEA: http://www.nivea.pl/Porady/ext/pl-PL/zgas-diody?a=single&e=50

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny blog !!! U mnie tez snieg, ale juz po malu znika ;p. Bardzo mi sie podoba wiec obserwuje :D (licze na to samo) ojj bede tu czwesto wpadac :D

    OdpowiedzUsuń
  19. uuuf O.o . ten snieg wszystkich wykonczy .. ja osobiscie nienawidze , ale coz .. *.* . bistyy blog :D obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie jest tyle sniegu że łął ':d

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety u mnie też śnieg i papka się robi bo śnieg się zaczyna roztapiać wrr !


    wszystkozajeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie papka xd ;ccc masakra ...
    wolę lato xd
    fajny blog ; )
    będę częściej tu zaglądać ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3