poniedziałek, 15 października 2012

Senna niedziela i którki poniedziałek ;*

Siemka,
wczorajszy dzień przeleżałam na kanapie przed laptopem. Rodzicie gdzieś pojechali, więc zostałam z siostrą, do której przyszła koleżanka ;) Takie nuty leciały że szkoda słów ;p Mam zakaz wychodzenia z domu, bo w sobotę miała opier bo nikt nie wiedział gdzie jestem. Jak się dzisiaj okazało moi rodzice obdzwonili wszystkich moich znajomych, a ja byłam ulicę dalej od domu ;p Ale jak to każda moja kara mija szybko,i już dzisiaj mogłam zostać na dworze.
Dzisiaj miałam skrócone lekcje do 10:50 ;p normalnie miałabym do 12:10 ;D Teraz jestem już w domku. Sama ;/ może Weronika dzisiaj do mnie przyjdzie albo wyjdziemy na dwór ^^ Jeszcze się zobaczy. Albo jeszcze na borki pojadę się zobaczy. To tyle ;D

3 komentarze:

  1. To nic.
    Ja kiedyś miałam karę na komputer, bo nie zjadłam wszystkich ziemniaków xD


    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała tak szybko kończyć lekcje ! ;-)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3