niedziela, 21 października 2012

Spotkanie z ProBandą

Siemka,
dzisiaj miała trochę zalatany dzień. Wstałam o 8:40, Wiktoria chciała mnie wyciągnąć na dwór i iść na mecz, gdy okazało się, że mogę wyjść a mama Wiktorii kazała jej iść z nią na zakupy więc nie wypaliło ;/ Po obiedzie umówiłam się z Edytą, poszłyśmy do M1 po bibułkę na plastykę, Jednak z naszym szczęściem oczywiście jej nie było ;/ Poszłyśmy potem do empika, obejrzałyśmy wszystko, znalazłam kilka fajnych książek, jak na empik w niskich cenach ;p Oczywiście tradycyjnie udałyśmy się do Mc. Koło godz. 16:00 Edyta odprowadziłam mnie na autobus. Bo umówiłam się z Olą że przyjadę do niej na borki.

16:11 miałam autobus, na miejscu od razu poszłam do Oli. Aż się zdziwiłam Ola się uczyła ;p Rozgadałyśmy się o szkole, o naszych klasach nawet Maciek (starszy brat Oli) dołączył do rozmowy. Kiedy wróciłam mama Oli razem z Lejlą ( jej psiakiem ) wyszłyśmy na dwór. Idąc ,,przed siebie" natknęłyśmy się na całą grupę Natalkę, Olę, Kasię i Seweryna. A tak myślimy sobie idą po Michała, będziemy pierwsze XD No i poszłyśmy. Usiadłyśmy sobie kulturalnie na ławeczce i zadzwoniłyśmy po Michała. Idealnie kiedy wyszedł wyszedł także Erik, potem doszedł Seweryn (odłączył się od tamtej grupy)Poszliśmy na oponę. Chłopaki zajęli nam ją pasztety. To my usiadłyśmy na karuzeli. Miałam picie i chłopaki padli na genialny pomysł żeby je odkręcić i zacząć kręcić karuzelę. Ja się szybko oddaliłam ale niestety Ola nie miała tyle szczęścia i reszta picie wylądowała na jej spodniach. Poszliśmy na szkołę pograliśmy w chowanego ;p Przed 18:00 poszłam odprowadzić Olę. Potem jak zwykle zostałam sama z chłopakami. Poszliśmy na plac - na domki. Dawno tam nie byłam więc standardowo wbiłam na dach, a Michał ze mną ;p  Posiedzieliśmy jeszcze trochę, pogadaliśmy i musiałam iść na autobus -,- a było sympatycznie. ajajaj..xd  Tak za 15 dziewiętnastą byłam w domu. Trzeba było odrobić lekcje a jedynie tylko matmę, jak zwykle nam zadała. I jeszcze przygotować się na plastykę, bo robimy witraż ;) Zaraz kładę się spać bo jutro trzea rano w stać do szkoły ;D

Mój  strój dnia ;)
Bluzka - C&A
Bokserka - Bershka
Torebka - Galeria Fenix
Shorty i Rajstopy - Targ Śląska

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3