poniedziałek, 29 października 2012

Tag: 7 faktów o mnie

Siemka,
zostałam nominowana do tagu 7 faktów o mnie. Zostałam otagowana przez Pleśniowydown za co bardzo dziękuję ;* Przejdźmy do tagu ;)

Zasady zabawy mają się następująco, należy:
-nominować blogi do wyróżnienia,
-poinformować wybrańców o wyróżnieniu,
-zdradzić 7 faktów o sobie,
-podziękować za nominację,
-zawiesić nagrodę na swoim blogu.


1.Jestem straszną gadułą.♥
Wszyscy mówią mi że buzia mi się nie zamyka. Ma to swoje plusy i minusy. Przynajmniej mam nie mam trudności z publicznym wysławianiem się. Mogę gadać na okrągło :)

2.Jestem otwartą osobą.
Jestem otwarta na innych ludzi, łatwo nawiązuję nowe znajomości. Mam wielu kolegów i koleżanek. Przyjaciół natomiast niewielu. Niewielu ale są prawdziwi i jedyni w swoim rodzaju, moge na nich polegać w każdej sytuacji . Kocham ich ;*

3.Najważniejsi są dla mnie przyjaciele i rodzina.
Najbardziej w życiu cenię sobie moich przyjaciół i rodzinę. Nie ma dla mnie ważniejszych wartości. Są dla mnie najważniejsi. Życie bym za nich oddała ;* Na drugim miejscu jest czekolada xd

4.Nie potrafię się długo gniewać, a wręcz w cale.
Nie wiem co by mi musiał ktoś zrobić żebym się obraziła na dłużej. Najczęściej jest to Foch a zaraz potem śmiech i  dłużej nie mogę się gniewać na kogoś. Tylko raz obraziłam się na kogoś, jeden jedyny raz ale wtedy miałam ogromny powód.

5.Jestem szczera i cenię sobie to u innych.
Jestem szczerą osobą, jeżeli mam coś do kogoś mówię mu to, oczywiście w delikatny sposób a nie obgaduje go za plecami. Cenię sobie także tą cechę u innych. Wręcz gardzę ludźmi fałszywymi i dwulicowymi. Omijam takich szerokim łukiem.

6.Lubię siebie taką jaką jestem.
Czuje się dobrze w swoim ciele. Dobrze znoszę krytykę. Jestem po prostu sobą, nie zmieniam się aby urosnąć w oczach innych. Jeżeli ktoś mnie nie akceptuję taką jaką jestem to już jego problem, ja specjalnie zmieniać się nie będę ;p Jestem osobą niezależną i cenię tę cechę u innych.

7.Jestem uzależniona od:
- Czekolady
- Żelek
- Frugo
- Waveboard'u
- Moich przyjaciół
- i blogowania oczywiście ♥

Nominuję:

No to tyle ;)

13 komentarzy:

  1. Jeeej,jaki fajny blog ;3 obserwuję;>

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za otagowanie ;) też jestem uzależniona od wave'boardu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mrrr....czzzeeekollaaada <333
    + zaobserowałam mogę liczyć na to samo ? dopiero zaczynam i zależy mi na tym :) z góry dziękuje i pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. też jestem uzależniona od frugo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam podobnie ;D zajebisty blog :P

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem uzależniona dokładnie na to samo co ty !

    OdpowiedzUsuń
  7. tagi są fajne :D
    bajeczny ten kot z nagłówka ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne odpowiedzi ;)
    Dzięki za obserwację ;D
    Postaram się odwdzięczyć ;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3