sobota, 20 października 2012

TOP 6

Siemka,
w tym poście pokaże wam moje ulubione blogerki. Zapraszam :


1) Lucy - 13 letnia dziewczyna która przeprowadziła się z Polski do Norwegii. Kocham czytać jej bloga o jej życiu i oglądać jej filmiki.
2)Kasia - 17-latka opisująca swoje życie. Ma świetny gust ! Uwielbiam jej stylizacje i ogółem cały blog i wszystko o czym pisze !
3)Mania, - 13-latka z Podkarpacia. Interesuje się jazdą konną ! Za to ją uwielbiam. Opisuje swoje życie i przeżycia związane z końmi. Bardzo ciekawie pisze! Jej blog jest świetny ♥
4) Tosia - na swoim blogu opisuje swoje życie, zainteresowania itp. Robi świetne zdjęcia *.* I genialnie pisze !
5) Asia - Uwielbiam przeglądać jej bloga, a szczególnie zwracam uwagę na zdjęcia. Kocha żeli i koty tu ma u mnie duży +
6) Monika - ma niebywałe poczucie stylu. Robi świetne outfity. Wzoruję się na niej. ! ♥

25 komentarzy:

  1. też uwielbiam blog Lucy! :3

    + zapraszam do mnie. dopiero zaczynam. http://mysteryllove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam wszystkie te blogi! Genialne!
    optymistycznawariatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaglądam jeszcze do Jessiki. O zgrozo że jej tu zabraklo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również czytam blog GumiJagody i Lucy :) Świetny blog !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie, jesteś kochana :* to dużo dla mnie znaczy !

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne :D Też lubię Lucy xd
    A tamtych nie znam, ale zajrzę do nich ;D
    Zapraszam na bloga o życiu 2 nastolatek ^^
    O tutaj: http://best-frieend.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Klaudiaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Whiii jestem tam ! baedzo ci dziekuuje ;**
    tez masz swietny blog ! :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog obserwuję;*
    liczę na wzajemność marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez czytam bloga lucy i tosi : D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tych tu blogów najbardziej lubię blog Tosi;)Ja obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE ZESTAWU KOSMETYKOW GIORGIO ARMANI'EGO!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre z tych blogów czytam.
    http://panda-at-big-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez uwielbiam bloga od lucy xd

    Zapraszam do mnie:
    http://myliittledreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam bloga Tosi ♥ Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. czytam lucy, zapraszam do mnie

    pokochajswojezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezmiernie mi miło ,że mogłam zaistnieć w tym poście ♥ Bardzo dziękuję ! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3