poniedziałek, 8 października 2012

Wbita do Kacpra

Cześć,
dzisiaj kończyłam o 12 jak to zwykle zostałam po szkole. Jakoś tak sie złożyło że wszyscy sie rozeszli i zostałam tylko ja i Edyta. Plany był taki że pójdziemy do Edyty, potem zrobić zakupy i pójdziemy do mnie ;) Kiedy byłyśmy koło McDonalda nagła słyszymy ,,buaa" odwracamy się a tu Mateusz ;p Mateusz poszedł z nami, po zakupach napisała do mnie Ola że może już wyjść więc poszliśmy pod Mc. Tam się z nią spotkaliśmy. Posiedzieliśmy trochę, poszliśmy do biedronki ;D Potem stwierdziliśmy że wbijemy do Kacpra, pod pretekstem podania mu lekcji bo nie było go w szkole. Poszliśmy tak koło 14:30 coś takiego ;p Kacpra zastaliśmy w piżamie, jak się okazało jest chory -,- ale jutro będzie w szkole ^^ Pokój mu wywróciliśmy do góry nogami. Głównie dlatego ze co chwile ktoś leżał na ziemi ;D






Później poszliśmy jeszcze do księgarni po książkę dla Edyty. zaszliśmy przy okazji po Werę. Odebrałam zeszyt od koleżanki, i wróciłam do domu. koleżanka pokazała mi fajny sposób na robienie paznokci i tak mnie podkusiło, że aż zaczęłam się bawić , Namalowałam sobie flagę Wielkiej Brytanii ♥


Przepraszam za jakoś niestety aparat w naprawie, a telefon najlepszy nie jest ale zawsze coś.;)

9 komentarzy:

  1. Pokaż efekty malowania flagi na pazurkach c:

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tec chce zobaczyc! a jak zrobilas?
    dopiero zaczynam, wpadniesz pomoc? :) marcarbi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo ;)
      No najlepsze to nie jest ale trochę popracuje i będzie coraz lepiej ;)

      Usuń
  3. ale rozrabialiście, mam nadzieję , że nie zostawiliscie kacpra z bałaganem :D:D:D:D No i ciekawe te paznokietki. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha. fajne zdjęcia :)
    super paznokcie :) chcę takie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać,że była zabawa ;D Super paznokcie!

    zuki-berlin.blogspot.com
    zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Supcio paznokietki I ♥ WeKaBlog

    OdpowiedzUsuń
  7. mega paznokcie :)
    w takim razie widzę że dzień bardzo aktywnie i przyjemnie zleciał :)
    zdrowia życzę koledze :)
    jej,dziękuję za ten miły komentarz, takiego banana na twarzy to dawno nie miałam ;*
    blogować nie przestanę chyba nigdy !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3