wtorek, 16 października 2012

Wreszcie poczułam jesień ♥ Nowa dziewczyna w klasie ;)

Siemka,
dzisiaj mam typowo jesienną pogodę leje i leje -,- jak od rana leje to i do teraz cały czas pada ;p Całe podwórko mam pod wodą. Jutro trzeba będzie chyba kalosze założyć. Dzisiaj też poskakałam sobie po kałużach, a raczej wpadłam je omijając ;p



Przechodząc do drugiego tematu posta mam w klasie nową dziewczynę. Nazywa się Aneta. Przeszła do naszej szkoły z 4 ;D Przywitaliśmy ją serdecznie. Teraz wreszcie jest w klasie po równo 13 chłopaków i 13 dziewczyn ^^

6 komentarzy:

  1. Nie ma to jak wpadanie do kałuż *_*
    http://berry-oops.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie od liceum jest tak, że w klasie jest więcej dziewczyn niż chłopaków. W sumie to nawet dobrze. Właśnie widzę, że jesteś 100 obserwatorem, dziękuję i mam nadzieję, że będzie kolejna setka.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez mam w tym roku nową dziewczyne w klasie :) byla przez rok na wymianie w usa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ugh... jak ja nienawidzę takiej pogody. U nas był nowy chłopak ale już go nie ma. :D
    w jednej klasie z mojego rocznika na 17 osób są tylko dwie dziewczyny..

    __________________________________________
    Zapraszam na mojego bloga:
    www.wikiandikiw.blogspot.com

    Dopiero zaczynam, więc miło mi będzie jeśli komuś będzie się
    chciało na niego wpaść i go skomentować i napisać co o nim i notkach sądzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne trampki ^ ^
    Zapraszam do mnie http://przyjaciolki123aww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3