piątek, 5 października 2012

Wypady do Mcdonald'a

Siemka,
od początku października codziennie chodzimy tak zwaną watahą do McDonald'a Jest teraz promocja hamburger 2 zł, wcześniej nie przepadłam ale nadarzyła się okazji i mi zasmakowały. Codziennie po 2,3 jemy w każdym razie ja xd Jak tak dalej pójdzie to będę tone ważyć. ;D Ale mamy jazdy, wbijamy na zjeżdżalnie do McDonalda, chodzimy na górkę albo gdzie nas nogi poniosą. z tymi ludźmi nie ma chwili spokoju nie można się z nimi nudzić !

Paulinka ;**
W MediaExpert
Hela ;D
Musiałkę ;p
Samiczka - Kacper XD



Kuba & Bartek ;)



W każdym razie nie nudzę się ;D jutro idziemy na pielgrzymkę, xd czujecie ja i pielgrzymka. Idę z z Helą Musiałkę, Weroniką i Edyta tylko 3 km wiec co to dla nas, będzie poczęstunek ^^+ 6 z religii na poczęstunek roku, teraz nałapiemy trochę dobrych ocen a potem będzie lajcik ;p A jak wasze klasy, odwołuje się w szczególności do tych co zmieniali szkołę, i tych co nadal maja swoja dawną klasę również coś się zmieniło. Bo gimnazjum już po tym miesiącu bardzo na mnie wpłynęło !

6 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3