czwartek, 29 listopada 2012

Przygotowania

Siemka,
dzisiaj byłą u mnie Edyta i Kamila robiłyśmy babeczki z wróżbami na jutrzejszą dyskotekę andrzejkową. Są czekoladowe i pyszne nieskromnie powiem. Kamila pisała, ja obklejałam a Edyta wkładała wróżby do babeczek.
 Przy okazji Kamila napisała referat na matmę. Jutro dyskoteka już nie mogę się doczekać ! Na dodatek po dyskotece będę nocowała u Edyty ! Po szkole przychodzimy do mnie i będziemy się szykować, jak to jedna z głównych organizatorek będę wcześniej w szkole. Już nie mogę się doczekać !

niedziela, 25 listopada 2012

Weekend

Siemka,
dzisiaj i wczoraj byłam na dworze z Edytą. Wczoraj dodatkowo była jeszcze z nami Julka. Połaziłyśmy trochę po osiedlu. Natomiast dzisiaj byłam  z Edytą w M1 po wstążki na plastykę. Miał to być drobny wydatek a wszyło 20 zł ! Potem poszłyśmy do Edzi. Koło 17 wyszłyśmy znowu na dwór i poszłyśmy na Młodzianów. Obeznałam się z kolejnym osiedlem. Mamy jakąś tendencję do spotykania ludzi bo widziałyśmy się z Kamilą od nas z klasy. Ogółem dzisiaj widziałam dużo znajomych twarzy. Jak na razie dobry humor mi nie mija więc jest dobrze !


A wam jak minął weekend ??

piątek, 23 listopada 2012

Wreszcie szczęsliwa !

Siemka,
dzisiaj wstąpił we mnie jakiś dobry duch ! Jestem pełna energii, i czuję się na prawdę szczęśliwa ! dawno nie czułam się taka radosna ;p jak widać u mnie nic ciekawego się nie dzieje xD gdybym miała opisać wszystkie  najciekawsze sytuacje i tak byście nie odczuli tego co ja, tam trzeba być po prostu. Byłam na koncercie umuzykalniającym - czyli muzyka klasyczna. Dzisiaj mieliśmy mieć losowanie mikołajkowe, ale przełożyliśmy je na wtorek bo nie było kilku osób :p  Wczoraj natomiast byłam z Edytą w M1. Już mikołaje i choinki porozstawiane masakra ;p W sklepach świąteczne przeceny, zabawki i wszelki asortyment. Święta tuż tuż, reklam Coca Coli już się pojawiła, i co dziwne pojawi się wcześniej Kevin sam w domu. Mam nadzieję że powtórzą Kevina jeszcze na świta, bo święta bez Kevina to nie święta ;D


Też nie możecie doczekać się świąt ?

środa, 21 listopada 2012

Nic konkretnego ;p

Siemka,
wczoraj byłą wywiadówka  a ja dzisiaj dostałam kartkę z ocenami i dwie zgody na dyskotekę i maraton filmowy. Wzięłam się dzisiaj za ściąganie muzyki, i wreszcie skończyłam. W szkole nic specjalnego się nie działo ;p


U was jak dzionek minął ??

wtorek, 20 listopada 2012

Seans ;p

Siemka,
przeglądałam sobie dzisiaj blogi i czytając bloga GumiJagody która zaraziła mnie oglądaniem i  przypomniała film pt:,,Trzy metry nad niebem" Od razu wzięłam się za oglądanie, na dodatek obejrzałam drugą część tego filmu czyli "Tylko Ciebie chcę " Na przyszłość nie mogę oglądać dramatów bo się rozczulam a potem nie mogę się na niczym skupić. Lekcje czekają, lektura też a mnie coś wzięło na oglądanie ;p

Kocham ten film !
Dzisiaj u mnie  w szkole była wywiadówka, mi się upiekło bo moja mama nie poszła bo ma drugą zmianę w pracy. yeah...! Gorzej będzie jak będę przyniosę kartkę z ocenami. xD

U was już  była wywiadówka ?

poniedziałek, 19 listopada 2012

Plakat ;D

Siemka,
dzisiaj jak zwykle w szkole odpały na maxa. Jak to w poniedziałki kończę o 12:10. poszłam z Weroniką do fryzjera żebym umówiła się na wizytę. Potem przyszłyśmy do mnie i zaczęłyśmy robić Plakat o tematyce "Antygona" - plakat teatralny. Całkiem nie źle nam wyszedł ;p

Nie mogę doczekać się czwartku, ponieważ idę do kina na "Zmierzch" !!
 Wszyscy polecają film więc w końcu się przełamałam i także idę :)

 U was jaki humorek??

niedziela, 18 listopada 2012

Zakupy + moje wypieki

Siemka,
dzisiaj o dziwo wstałam o 7:30. ale z łóżka wstałam dopiero o 9 xD Koło 10 poszłam z mamą do galerii w poszukiwaniu kurtki zimowej. Znalazłam kilka fajnych kurtek pierwsza spodobała mi się w House, następna w Campus'ie i dwie w InterSporcie. Wyszło jak wyszło  kupiłam w InterSporcie. Większość kurtek które przymierzałam były w żywych kolorach, wręcz neonowych ale zdecydowałam się na bardziej stonowaną.


Kosztowała 299.99 zł. 
Jestem bardzo zadowolona z zakupu, 
ma ona w środku polar odczepiany
 co posłuży jako kurtka na dwa sezony.

Druga część posta odnosi się do moich wypieków. Dzisiaj robiłam babeczki z nadzieniem czekoladowym. Powiem nie skromnie wyszły mi bardzo dobrze, na dodatek robiłam je pierwszy raz sama.


Trzeba wziąć się za odrabianie lekcji. Dlaczego ten weekend tak szybko się kończy ??! Z resztą jak każdy. Muszę wziąć się za czytanie lektury ,,Krzyżacy" wzywają xD

Jak Wam minął weekend ?? 
Cieszycie się że jutro szkoła ??

sobota, 17 listopada 2012

Leniwa a zapracowana sobota

Siemka,
dzisiaj nic szczególnego się nie działo. Rano posprzątałam pokój bo przyjeżdżali goście i ogółem żeby przyjemniej było. Przed 14 poszłam do papierniczego po przybory na plastykę bo robimy kartkę bożonarodzeniową (trochę wcześnie) taką choinkę  z ruloników.I te ruloniki 4 godziny zwijałam, do 18 więc nie dawno skończyłam.

Takie ruloniki i tak mało a 4h się robi -,-

Mam takie pytanko do was:
Ponieważ zostałam nominowana do LibsterBlog 12 razy
czyli ok. 120 pytań  odliczając powtarzające się czyli ok 110.pyt.
więc czy mam odpowiedzieć na to pisemne czy nakręcić filmik i np. podzielić 
go na dwie części ??

A wam jak minął pierwszy dzień weekendu ??

piątek, 16 listopada 2012

Przyjaciele ;* co byśmy bez nich zrobili ♥

Siemka,
dzisiaj po szkole przyszły do mnie dziewczyny. Edyta, Paulina i Ola ;* Oczywiście odpały na maxa ! Zdjęcia robiłam telefonem Edyty bo aparat rozładowany tak samo mój tel. i nie zdążyłam zgrać na laptopa kompletnie zapomniałam xD  Pograłyśmy na kinect'cie, uczyłam Paulinę grać na gitarze i pisałyśmy z ludźmi ogółem mówiąc ;p Muszę zacząć ściągać muzykę na dyskotekę z okazji andrzejek ! Macie może jakieś propozycje piosenek ??  Kolejny tydzień minął sama nwm kiedy ! Będziemy robić losowanie na mikołajki, jestem ciekawa kogo wylosuję ;* Potem dyskoteka 30 list. i jeszcze maraton filmowy, atrakcji full tylko żeby doszły do skutku. ! :)

Zamiast zdjęć mam dla was krótki filmik ;) 

A  wy jak spędziliście piątkowe popołudnie ??

czwartek, 15 listopada 2012

Aaaa....sto lat !

Siemka dzisiaj jest nadzwyczajny dzień !

!! URODZINY BLOGA !!

Do tego pierwsze. Nie wierzę że minął już rok !
Sama nie wiem kiedy !
Dokładnie rok temu zaczęłam blogowanie.
Wtedy była jeszcze ze mną Weronika teraz zostałąm sama.
Przez ten rok mój blog osiągnął 10 000 wyświetleń
i 180 obserwatorów.
Jestem z siebie dumna
i dozgonnie wam wdzięczna 
bo to WASZA zasługa !

Dziękuję !
Kocham Was

środa, 14 listopada 2012

Wypady ;3

Aw..;3 siemka,
przepraszam że wczoraj nie było notki ale byłam strasznie zalatana ;p We wtorek rano poszłam do Edyty bo szliśmy do muzeum ;/ na 10:25 . Jak to w muzeum nudno było, za to w trakcie drogi wesoła jak zawsze z moją klasą ;) Kiedy wróciliśmy pod szkołę poszłam razem z Helą, Musiałkę, Edytą i Weronikami no i Kacper do M1. Połaziłyśmy trochę, chłopaki nas potem śledziły miałyśmy wracać tak koło 14 ale wyszło na to że wróciłyśmy koło 15 ;p



 
We wtorek nocowała u mnie także Weronika. Grałyśmy na Kinect'cie  w Dance Central 2 i Kinect Sport. Weronika mnie ograła w tenisa ;/ Ale ja za to wygrywałam pojedynki w Dance Central 2 yeaah..;>


Za to dzisiaj miałam na 12 do szkoły, rzem z Werą poszłyśmy z chłopakami. Po drodze wstąpiłyśmy do Wery po książki i żeby się przebrała. Trzy razy się przebierała. Nie byłam dzisiaj na 2 pierwszych lekcjach bo miałam spotkanie z wolontariuszem z Gruzji z kółka Europejskiego. Byli uczniowie innych gimnazji ja i Wera prowadziliśmy po szkole a raczej z szatni do sali debatowej. Weronika została  dłużej,  ja nie chciałam tyle siedzieć i poszłam na matme. Sama się sobie zdziwiłam ! Ale chociaż spędziłam trochę czasu z klasą. Po lekcjach pani poprosiła mnie żebym została pomóc przy przygotowaniu sali do pisania egzaminu. I możliwe jutro pani nas zwolni z matematyki taakk..! Wracałam do domu z moją wychowawczynią - autobusem. Czułam się trochę niezręcznie ale rozmawiało się z panią bardzo swobodnie - dowiedziałam się że pani bardzo polubiła naszą klasę ;*

A wam jak mija dzień ?? Też macie takie zamieszanie 
 w szkole przez te testy próbne ?

poniedziałek, 12 listopada 2012

Aw..;3

Siemka,
dzisiaj miałam megaa zwariowany dzień ! Lekcje skończyłam o 12:10 potem z dziewczynami siedziałyśmy do 13 przy trzepaku do 13 i gadalyśmy samam nwm o czym, tematy jakoś same się nasuwał. Potem wstąpiłyśmy jeszcze do marketu i w końcu wyszło na to że Edyta przyszła do mnie. Siedziałyśmy w pokoju,na laptopie i t co zwykle fb, ask i besty ;p Potem zadzwoniłam do Musiałkę - był z Helą w M1. To z Edzia się zerwałyśmy i wyszłyśmy na dwór. Poszłyśmy odniosłyśmy torbę Edyty do niej i poszłyśmy do M1. Wstępiłyśmy do MediaMarkt przyuważyłam dobry aparat za przyzwoitą cenę, a raczej dwa Olimpusa i FujiFilm. Polecacie aparaty z firmy FujiFilm ? Olimpusa znam ale tej drugiej ni. Więc może zaczną się pokazywać jakieś porządne zdjęcia na blogu.

           
              Dzisiejszy dzień cały spędziłam z Edytą, gadałyśmy kończąc każdy wyraz ,,ałkę"
Za to jutro idę z klasą do muzeum i będzie nocowała u mnie Weronika ;) Więc będzie się działo !

A wam jak minął kolejny poniedziałek ?

niedziela, 11 listopada 2012

Mulina ;)

Siemka,
w piątek do moich drzwi zawitał kurier z paczkę a w tej paczce mulina. Znowu mam jakąś fazę na robienie bransoletek. Kiedyś w wakacje tak mnie z dziewczynami wzięło że je sprzedawałyśmy po 1zł, 0,50 zł. I niezłą sumkę zarobiłyśmy bo ok. 30zł z haczykiem ;p . W każdym razie w paczce jest 100 sztuk muliny i 50 kolorów bo wszystkich po 2. Kupiłam ją za 29 zł (35zł z przesyłką) na Allegro.

 + do tego otrzymałam gratis:
- nożyczki skłądane
- centymetr krawiecki
- zestaw igieł x2
- agrafki mix x4
Razem z Klaudią mamy zajęcie ;p

 A to moja pierwsza bransoletka z tej muliny:

Robiłyście kiedyś bransoletki z muliny ?

sobota, 10 listopada 2012

Tag: 5 najlepszych wspomień z przyjaciółmi

Zapraszam was do wzięcia udziału w tym tagu. Otaguję 5 osób, ale każdy może również wziąć udział  w tym tagu . Zapraszam ♥

Zasady:
1. Trzeba opisać 5 swoich najlepszych wspomnień z przyjaciółmi
2. Otagować 5 blogerek
3. Wstawić baner i napisać kto Cie otagował
4. Do każdego punktu dodać zdjęcie określające wspomnienie



1.ANTYMODA
W 6 klasie wymyśliłam że na tak zwane "Młode talenty" zrobimy coś w stylu pokazu mody tyle że Anty. Zatrudniłam do tego wszystkie dziewczyny i paru chłopaków. Wszystko organizowałyśmy, zbierałyśmy ciuchy, pomysły ankiety robiłam. Zaangażowanie było wielkie. Zapraszałyśmy się do siebie a nawet nocka była. Przebierałyśmy się, malowałyśmy różne głupie rzeczy robiłyśmy a jak przyszło co do czego to nie wystąpiłyśmy. Ale na próbach maiłyśmy takie odpały że szkoda słów. Nigdy tego nie zapomnę.


2.W galeriach.
Miałam kiedyś taką fazę z dziewczynami że chodziłyśmy codziennie do galerii. Za każdym razem jak byłam i dziewczyny powiedziały mi że widziały jakiegoś przystojnego chłopaka szłam do niego i brałam numer telefonu dal dziewczyn. Nie ma to jak robienie przypału przyjaciołom ♥ Oczywiście wchodziłyśmy do sklepów, brałyśmy ubrania i sweet focie w przymierzalniach, chyba każdy tak robi.
Niekontrolowane napady głupawki. A i pamiętam co byłyśmy kiedyś  z chłopakami to bawiliśmy się w podchody, i to był ich pomysł hahaahahaa;D



3.Z klasą.
Oczywiście na wycieczkach klasowych, na nich nie da się bez odpałów szczególnie z moją klasą (mam na myśli moją  z podstawówki) np. na wycieczce w Koperniku co się działo. Największe odpały jak zawsze w autokarze. Jeszcze na tej wycieczce było tak że mieliśmy wstąpić w drodze powrotnej do Mc, a że tak się nie stało to wieli bunt był i  strajk ! hahaah ;D




4.Nocowania
 Na każdym nocowaniu nie ważne czy ja u kogoś nocuję czy ktoś u mnie zawsze mi odwala. Kiedyś nocowała u mnie Weronika wzięłyśmy takie małe kieliszki i wlałyśmy do nich samego soku do rozcieńczania z wodą. I piłyśmy takie na raz, potem dwa fikołki i następny itd. Albo kiedy nocowała u  mnie Wiktoria, spałyśmy na podłodze na poduszkach. Ustawiłyśmy je przed łóżkiem piętrowym, na nie położyłyśmy wszystkie poduszki i kołdry jakie mam w domu i skakałyśmy z łóżka. Do tego to było w czasie Euro więc do muzyki Koko koko Euro Spoko.


 5.Borki
Całe wakacje 2012 spędziłam  na Borkach. To były moje najlepsze wakacje jakie pamiętam. Poznałam wspaniałych ludzi całkiem przez przypadek i przeżyłam z nimi całe wakacje. Takimi najlepszymi wspomnieniami jest nauka jazdy na waveboard'zie , wpadnięcie do tamy, zabawa w piaskownicy, bitwa na jabłka i orzechy, wspinanie się po drzewach, chodzenie po dachach, wyprawy na rowerach, gra w pięć cegiełek, noc spadających gwiazd i wiele wiele innych mogłabym wymieniać, a zapomniałaby o podchodach.. Każdy dzień tych wakacji miał w sobie coś magicznego i zakończenie wakacji wszyscy się żegnaliśmy, tulenie i kanapka na koniec.


Taguję:

piątek, 9 listopada 2012

Niezapowiedzani goście

Siemka,
Myślałam że dzisiaj będzie taki nudny dzień jak zwykle, wrócę ze szkoły zjem obiad i przesiedzę resztę dnia przed komputerem ale nie, tak o 16 zadzwoniła do mnie Edyta czy wychodzę, jednak nie mogłam bo oczywiście muszę zajmować się bratem ;/ Edyta i Paulina były na plantach niedaleko mojego domu, więc wymyśliłam żeby do mnie przyszły. Edyta była u mnie wcześniej ale tylko raz więc prowadziłam dziewczyny do mnie. Jakoś trafiły. ;p Pograłyśmy na Kinect'cie w sport i Dance Central. Grałyśmy w tenisa, hahaha..oczywiście wygrywałam ;p Potem dance central co się działo wszystkie tańczyłyśmy, nagrywałam wszystko kamerką i chciałam wgrać filmik ale wszystko się usunęło nie mam pojęcia jak !! ;""[ a takie odpały miałyśmy. i Jakie wyznanie leciały hahaha...;D Będę miała chociaż co dać do Tag 5 największych odpałów. hahaha ;D

To pozostałości z mojego  telefonu, 
dużo się nie dzieje ale zawsze coś ;p

czwartek, 8 listopada 2012

Libster blog x3

Post z dedykacją dla Damiana ;p
Siemka,
zostałam nominowana do Libster Blog przez 3 osoby w ostatnim czasie przez:  Patrycje ;D JUll i Izabele F . Za nominację dziękuję.

Wyróżnienie Liebster blog otrzymane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób, informując je o nominacji i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, od którego otrzymało się wyróżnienie.

Z racji tego że zostałam otagowana 3 razy wiec odpowiem na 33 pyt(chyba że się powtórzą) i zastanawiałam się nad nominacja tylko 11 osób ale w końcu zdecydowałam że nominuję 33 osoby ;)

Zaczynajmy !

Pytania od Patycji ;D

.1. Ulubiony film . ?                                                           Nominuję:
Nie mam ulubionego.                                                                Tadzik ♥  
2. Ulubiony kolor. ?                                                           Wiśke ;*
Zielony ;*                                                                                 We are young ;) 
3. Facebook czy Nasza Klasa . ?                                     Tosie ;D
Facebook ♥                                                                                   Samante
4.Najgorszy przedmiot w szkole. ?                                IkaGela
Matematyka -,-                                                                             Paule ;p
5. Najlepsza rzecz na wakacjach . ?                                Manie ;*
Przyjaciele ;*                                                                                    Anie ;* 
6. Ulubiony serial . ?                                                           Karmil ♥
Rodzinka.pl                                                                                     Emile ;)
7. Buty na obcasie czy na płaskim . ?    
Na płaskim.    
8. Lubisz tańczyć.? Jak styl . ?    
Lubię ale wstydzę się, mam swój własny styl     
(kiedyś trenowałam hip-hop)    
9. Ulubiony sok . ?    
Multivitamina *_*     
10. Ulubiona piosenka. ?     
Obecnie Gangnam Style.    
11. LG czy SAMSUNG . ?     
Samsung ;D     
Pytania do  Was:
1.Ulubiony kolor?
2.Co cie podkusiło do zainspirowania bloga ?
3.Miałaś wcześniej jakiegoś bloga ?
4.Ulubiona fryzura ?
5.Opisz swój styl.
6. Podaj swoje trzy zalety.
7.Podaj swoje trzy wady.
8.Spełniło się któreś z twoich marzeń ?
9.Kim chcesz zostać w przyszłości ?
10.Twoja pasja ?
11.Kolekcjonujesz coś ?
Pytania od JUll:

1. Masz Idola ?
 Nie ;p
2. Co sie inspiruje ?
Inne blogi i otaczający mnie świat, znajomi.
3. Opisz siebie w 5 słowach
Rozgadana, wesoła, przyjacielska, roześmiana,
ciesząca się z małych rzeczy.
4. Co robisz w wolnym czasie?
Spotykam się z przyjaciółmi ;*
5. Dokończ zdanie: gdybym mogła podróżować
 w czasie to wybrałabym rok ... . ? ( dlaczego?)
Obecny 2012, a dokładnie lipiec i sierpień
czyli wakacje chciałabym je przeżyć je jeszcze raz ;*
6. Jaki jest Twój najbiżczy cel do osiągnięcia ?
Nwm ;/
7. Dyskoteka czy bal ?
Obydwa tak samo <3
8. Co w sobie najbardziej cenisz ?
Szczerość ;)
9. Masz rodzeństwo ?
Tak - siostre i brata.
10. Ulubiony wykonawca ?
 Nie mam ulubionego ;)
11. spódniczka czy sukienka ?
Chyba bardziej sukienki ♥

Nominuję:
Pytania do Was:
 1.Od czego zaczynasz dzień ?
2.Wierzysz w horoskopy ?
3.Masz pupila - jakiego ?
4. Masz rodzeństwo ?
5.Jaką cechę cenisz u innych ?
6.Masz pseudonim - podaj ?
7.Szczęśliwa liczba ?
8.Ile prowadzisz bloga?
9.Wzorujesz się na kimś ?
10.Jak spędzasz wolny czas ?
11.Lubisz imprezy- jakie ?

Pytania od Izabeli F
1.Ulubiony zespół ?
Nie mam ulubionego
2.Ulubiona potrawa ?
Spaghetti ;)
3.Ulubione imię żeńskie ?
Weronika, Milena i Ola.
4.Masz zwierzę? Jakie ?
Kota - Tofika
5.Czego obecnie słuchasz ?
Muzyki xD Nie słucham czegoś konkretnego
wszystkiego po trochu.
6.Masz GG ?
Tak
7.Co skłoniło Cię do założenia blogspota ?
Zawsze chciałam mieć swoją stronę internetową,
 a także zainspirowały mnie inne bloggerki.
8.Jakie trzy cechy cenisz w ludziach ?
Szczerość, zabawność, koleżeńskość.
9.Ulubione imię męskie ?
Bartek,Oskar,Kacper,Oliwer i Damian.
10.Co robisz w tym momencie? 
Piszę posta ;p i piesze ze znajomymi na fb.
11.Jakie kraje zwiedziłaś/łeś ?
 Polskę i Szwecję ;p

Nominuję:

Pytania do Was:
1.Jakiej rzeczy nigdy nie wyrzucisz ?
2.Jaki masz model telefonu ?
3.Ulubiony przedmiot szkolny ?
4. Masz już jakąś jedynke - z czego ?
5.Ile książek przeczytałaś w życiu?
6.Pijesz kawę?
7. Czy w odległości 3 m jest koło ciebie coś różowego ?
8.Jakiej muzyki słuchasz ?
9.Jaki masz kolor ścian w pokoju?
10. Lubisz nosić biżuterię?
11.Malujesz się - od kiedy ?


środa, 7 listopada 2012

Tag: Moje włosy w pigułce


Siemka,
kolejny post z serii tag tym razem o moich włosach. Zostałam otagowana przez Aiko i Klarnecistke za co bardzo dziękuję ;* Przejdźmy do tagu:

Zasady:
* odpowiedzieć na 14 pytań.
* Otagować 5 osób (oczywiście poinformować je o tym)
* podziękować nominującemu blogerowi na jego blogu.

1. Twój naturalny kolor włosów to ?
Brązowe (taki średni odcień)
2.Twój obecny kolor włosów?
Nadal naturalny
3.Aktualna długość włosów?
Do przed ramion
4. Długość na jaka chciałabyś zapuścić włosy?
Do pasa.
5.Jak często podcinasz końcówki?
Co kilka miesięcy
6.Twoje włosy są proste, falowane, czy kręcone?
Proste.
7. Jaką porowatość maja Twoje włosy?
Raczej normalną.
8. Jakie są Twoje włosy - np. suche, przetłuszczające się?
Przetłuszczające się ;/
9. Jak wygląda rytuał Twojej codziennej pielęgnacji?
Włosy myję co dwa dni. Nakładam wtedy na nie odżywkę. Nie suszę, zostawiam do naturalnego wyschnięcia (nie zawsze, ale najczęściej) Na co dzień spryskuje je preparatem na wzmocnienie, lekkość i łatwe rozczesywanie.
10. Czego nie lubią Twoje włosy - np. wiatru, silikonów?
Prostownicy ;p 
11. Co lubią twoje włosy - np. olejowanie, spacery przy świetle księżyca?.
Kiedy są rozpuszczone, dobrze rozczesane i lekkie(po użyciu odżywki)
12. Jaka jest Twoja ulubione fryzura?!
Rozpuszczone włosy, tak czuję się najwygodniej.
13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić, co by powiedziały?
Przestań bawić się tą grzywką ;p
14. Jaka jest twoja wymarzona fryzura?
Włosy do pasa które będę mogła czesać w najróżniejsze fryzury warkocze, dobierane, koki,kucyki i rozpuszczone na wietrze *__*

Taguję:

Nazbierało mi się trochę tagów 
wolicie takie odpowiedzi czy filmik ??

Dzień jak co dzień

Siemka,
chyba coś mnie bierze - grypa ;/  Wszystkie lekcje przechodziłam w bluzie Okara ;p Po szkole poszłam po spodnie. Kupiłam sobie 2 pary za 100 zł, a tak a pro po to za 110 zł. Jedne kosztowały się 65 zł więc 130 łącznie, stargowałam się do 110zł. Jutro idę jeszcze donieść 10 zł sprzedawczyni jednak są dobrzy ludzie na tym świecie ;p Dzisiaj miałam zdziesiątkowaną klasę (może przez spr. z WOS-u) Bez niektórych osób jest strasznie nudno ;/ Wracajcie !


A wam jak mija dzień?

poniedziałek, 5 listopada 2012

My favourite books

Cześć,
temat tego postu jest nietypowy jak na mojego bloga w każdym razie wcześniej się nie pojawił - ale nadszedł czas. W tym poście przedstwaie wam moje ulubione książki nie jest ich zbyt wiele ale zawsze coś.

1. Kerstin Gier Trylogia Czasu:

 "Czerwień Rubinu" -  Jest to pierwsza  część trylogii. Zawarte są w niej początki przygód głównej bohaterki - Gwendolyn inaczej Gwen. Cała akcja opiera się na podróżowaniu w czasie. Właśnie Gwen w wieku 15 lat dowiaduje się że to ona odziedziczyła dar podróżowania w czasie a nie jej kuzynka Charlotta. Uczy się wszystkiego od podstaw, poznaje Gideona przy czym pojawia się wątek miłosny bo się w nim zakochuje. Odbywa swoje pierwsze podróże. Nie jest postrzegana dobrze przez innych członków kegu dwanaściorga (jest tylko12 podróżników, rozproszony między wiekami) i przez to nie jest wtajemniczana we wszystkie sprawy. Moim zdaniem pierwsza część jest świetna i moja ocena wynosi 9/10.


"Błękit Szafiru"  - W drugiej części przygód Gwen rozrasta się wątek miłosny. Pojawiają się nowe tajemnice i sprawy do rozwiązania. Gwen odbywa swoją pierwszą poważną misję na której spotyka się z Hrabim de Saint Germain. Uczucia Gideona do Gwen zostaną wystawione na najcięższą próbę.. Poznaję również historię Lucy i Paula uważanych przez radę jako zdrajców. Dużą rolę odgrywa dla Gwen jej dziadek który wspiera ją we wszystkim i pomaga rozwiązać problemy. Książka mi się strasznie podobała przeczytałam ją dwa razy i oceniam ją 10/10.


 "Zieleń Szmaragdu" -trzecią część obecnie czytam. Jestem już w połowie, puki co Gwen jest roztrzęsiona postępowaniem Gideona, który bawi się jej uczuciami. Spotyka się po raz kolejny z Hrabim de Saint Germain, który poróżnia ją i Gideona jeszcze bardziej. Jakie są tego konsekwencję  jeszcze nie doczytałam.  Ale wszystko jeszcze przede mną. Puki co oceniam ją 9/10/ Nie jestem surowa dla książek jeżeli są dobre!

 Czytał ktoś może którąś z części ??

2. Barbara Rosiek "Pamiętnik Narkomanki"
Tak wiem tytuł trochę dziwny i nietypowy ale książka świetna. Jak w tytule jest to pamiętnik i w takiej formie jest zapisana. Jest to książka na prawdziwych zdarzeniach o dziewczynie, później dorosłej kobiecie która popadła w nałóg narkotykowy i jedenej z nielicznych udało się z niego wyjść. Jest to książka psychologiczna. W wielu momentach przejmująca i drastyczna ale pouczająca i uświadamiająca jak łatwo jest popaść a jak trudno wyjść z nałogu. Bardzo fajnie i szybko ją się czyta. Każdy dzień ma w sobie ukrytą złotą myśl. Była to pierwsza książka którą przeczytałam z własnej inicjatywy, więc darzę ją dodatkową sympatią. Te książkę oceniam na + 10/10 !

           Czytał ktoś może ??

To są moje ulubione książki i gorąco zachęcam do przeczytania bo na pewno warto je przeczytać. Teraz jestem w trakcie kończenia 3 części Trylogii Czasu. Następnie planuję przeczytać "Pretty Little Liars" słyszałam o tej serii książek same dobre opinie. 

Jakie są wasze ulubione książki ??

niedziela, 4 listopada 2012

Żegnaj weekendzie

Cześć
jutro znowu do szkoły, wróci szara codzienność. Wstać, iść do szkoły, wrócić i laptop. Przez zimno nie wychodzę z domu, to dziwne bo nawet w największy mróz wychodziłam a teraz nic ;/ Dodatkowo jestem przygnębiona bo ślad po moim pupilu zaginął, kocur wyszedł 4 dni temu i nie daje znaku życia. Mam nadzieję że się znajdzie - oby ;[ Ale skończymy z tymi smutkami i przejdźmy do przyjemniejszych tematów. Dzisiaj była u cioci na imieninach xd Objadłam się że do rana nic nie ruszę. Znowu widziałam się z bratem - Krzyśkiem i jak zwykle nam odwalała ;p Lubię te nasze rodzinne spotkania ;) Niedługo wybieram się na małe zakupy, i będę miała dla was niespodziankę !


A wy jak się czujecie po długim weekendzie ??
 Cieszycie się że jutro szkoła ?

piątek, 2 listopada 2012

Długi Weekend

Siemka
jakie to przyjemne uczucie obudzić się w piątek wiedząc że nie idę do szkoły, tylko szkoda że o 7 ;/ Poranek strasznie mi się dłużył, aż wzięłam się za sprzątanie pokoju, nawet u siostry i odkurzyłam rodzice się dziwili. Wpadłam na pomysł że nakręcę Room Tour. To sprzątanie miało to na celu. jednak nie zdążyłam bo siostra przyszła i cały czas by się kręciła po pokoju. Może udam mi się jutro, jeszcze się zobaczy. Na pewno w najbliższym czasie filmik się ukarze.


Dzisiejszy dzień jak ostatnio większość minął powoli i dość nudno. Dzwoniła do mnie Edyta i Ola żebym  wyszła ale nie mogłąm bo musiałam zajmować się bratem, kiedy rodzice i siostra pojadą na cmentarz. Jak się okazało pojechaliśmy wszyscy. Kocham chodzić po cmentarzu nocą kiedy wszystkie znicze się palą. Wtedy to miejsce jest takie magiczne. Dziwne określenie jak na cmentarz.


A wam jak mija długi weekend ?

czwartek, 1 listopada 2012

Listopad

Siemka<3
Dzisiaj wstałam o 8:00 -,- od tego wczesnego wstawania przestawiłam się na ranne wstawianie, nie mogę sobie pospać kiedy mam wolne i to samo na weekendzie ;/ Pierwsze co zrobiłam rano to ogarnełam pokój a raczej jego połowę, druga należy do siostry ;p Potem wdrążyłam się w lekturę BRAVO. Koło 10 pojechałam na cmentarz na Firlej. PO odwiedzeniu wszystkich zmarłych pojechaliśmy na obiad do mojej cioci. Podrażniłam się trochę z moim bratem-Krzyśkiem. Jak zwykle nam odbijało a on już studiuje ale jest w nim to wewnętrzne dziecko w każdym razie jak jest przy mnie xd Koło 15 wróciłam do domu. I się nudzę -,- zaraz wrócę do czytania gazetki. Ewentualnie mogłabym się wziąć za lekturę ale po co xD


Kolejny miesiąc minął sama nie wiem kiedy;/
Witaj listopadzie ;)