poniedziałek, 12 listopada 2012

Aw..;3

Siemka,
dzisiaj miałam megaa zwariowany dzień ! Lekcje skończyłam o 12:10 potem z dziewczynami siedziałyśmy do 13 przy trzepaku do 13 i gadalyśmy samam nwm o czym, tematy jakoś same się nasuwał. Potem wstąpiłyśmy jeszcze do marketu i w końcu wyszło na to że Edyta przyszła do mnie. Siedziałyśmy w pokoju,na laptopie i t co zwykle fb, ask i besty ;p Potem zadzwoniłam do Musiałkę - był z Helą w M1. To z Edzia się zerwałyśmy i wyszłyśmy na dwór. Poszłyśmy odniosłyśmy torbę Edyty do niej i poszłyśmy do M1. Wstępiłyśmy do MediaMarkt przyuważyłam dobry aparat za przyzwoitą cenę, a raczej dwa Olimpusa i FujiFilm. Polecacie aparaty z firmy FujiFilm ? Olimpusa znam ale tej drugiej ni. Więc może zaczną się pokazywać jakieś porządne zdjęcia na blogu.

           
              Dzisiejszy dzień cały spędziłam z Edytą, gadałyśmy kończąc każdy wyraz ,,ałkę"
Za to jutro idę z klasą do muzeum i będzie nocowała u mnie Weronika ;) Więc będzie się działo !

A wam jak minął kolejny poniedziałek ?

23 komentarze:

  1. Też nie znam tej firmy ; o

    http://berry-oops.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi można tak powiedzieć, że dobrze ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. ;p
    ja tez bym chciała tak wczesnie wyjsc ze szkoły, mam codziennie do 15 ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. przeciętnie, ale wesoło ; ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie bardzo lubię twój blog Obserwujemy odpowiedz:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for your visit! Following you, follow back? xoxo

    www.rockandfrock.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie nie za ciekawie, rozchorowałam się tylko i leżę chora w łóżku :c
    Często kończysz lekcje o 12:10?

    OdpowiedzUsuń
  8. Posiadam pół-lustrzankę firmy FujiFilm i polecam jak najbardziej !!! :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś przeze mnie otagowana :)
    Szczegóły na moim blogu
    www.naturalniezakreconaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No naprawdę miałaś dzień zwariowany, czcić takie dni ;D

    Zapraszam do mnie ;)
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc mi poniedziałek minął beznadziejnie. :(

    Zostawiam linka, gdybyś chciała wejść na mojego bloga.
    www.klaudia-pach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super <3
    A u mnie wczorajszy poniedzialek minąl tak sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poniedziałek ja poniedziałek :))
    Miłej wycieczki do muzeum !

    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/2012/11/92-konkurs-wygraj-dowolna-pare-butow.html ZAPRASZAM NA KONKURS ! DO WYGRANIA DOWOLNA PARA BUTÓW :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I like this post so much: this picture is wonderful!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    InLoveWithFashion giveaway!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć, nominowałam Cie do Liebster Blog Award :)
    Wejdź i stwórz notke podobną do mojej :)
    http://thisistimefortroll.blogspot.com/2012/11/nominacja-do-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  17. ja dzisiaj skonczylam prawie tak samo, o 12.15..:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3