piątek, 2 listopada 2012

Długi Weekend

Siemka
jakie to przyjemne uczucie obudzić się w piątek wiedząc że nie idę do szkoły, tylko szkoda że o 7 ;/ Poranek strasznie mi się dłużył, aż wzięłam się za sprzątanie pokoju, nawet u siostry i odkurzyłam rodzice się dziwili. Wpadłam na pomysł że nakręcę Room Tour. To sprzątanie miało to na celu. jednak nie zdążyłam bo siostra przyszła i cały czas by się kręciła po pokoju. Może udam mi się jutro, jeszcze się zobaczy. Na pewno w najbliższym czasie filmik się ukarze.


Dzisiejszy dzień jak ostatnio większość minął powoli i dość nudno. Dzwoniła do mnie Edyta i Ola żebym  wyszła ale nie mogłąm bo musiałam zajmować się bratem, kiedy rodzice i siostra pojadą na cmentarz. Jak się okazało pojechaliśmy wszyscy. Kocham chodzić po cmentarzu nocą kiedy wszystkie znicze się palą. Wtedy to miejsce jest takie magiczne. Dziwne określenie jak na cmentarz.


A wam jak mija długi weekend ?

20 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia :) , ciekawy blog - obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nie najgorzej mija weekend, tylko szkoda, że tak szybko :(

    http://alex-alex9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej ładna jesteś :3
    Mnie weekend mija dobrze,ale szybko :(
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie ;p
    zapraszam na nową notkę ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy bym nie wstała o 7 sama z siebie w wolny dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zawsze czy to weekend czy normlany dzien wstaje o 6-7 nie wiem czemu jakos tak :/
    Nom uwilebiam chodzić po cmentarzu wlasnie we Wszystkich Świętych, szkoda że nie mogłam w tym roku :[

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie nie jest to dłuuugi weekend, bo w piątek byłam w szkole :<

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcie ♥
    też chcę nakręcić jakiś filmik, ale nie mogę się zebrać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny nagłówek *_*
    kocham kotkii <333 *o*
    natalciaaa-nati.blogspot.com
    zapraszam! <333

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodki kotek na nagłówku :-D fajne zdjecia :-D śmiechowe :-* obserwuje zapraszam do mnie http://vickiandmyworld.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też uważam, że wtedy jest magiczny cmentarz, szkoda tylko, że jest to tylko raz w roku ;(


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja długi weekend spędzam z siostrą, którą mam rzadko dla siebei :c

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz świetny blog. obserwuję <3 ( co do tego opisu pod dodawaniem komentarzy, że jeśli ja napisze o twoim blogu u mnie, to ty o moim u siebie)- Ja mam cie w ''ulubionych blogach''<3 julka-bloguje.blogspot.com <3 liczę na cb.

    OdpowiedzUsuń
  14. mi długi weekend mija świetnie,chociaż dzis musiałam pół dnia na działce robić porządki :D
    już nie mogę się doczekać filmiku ! <33333 rób go jak najszybciej ;*
    ile Twoja siostra ma lat ? :)
    o rany,kocham Cię,nawet nie wiesz jak bardzo Twój komentarz mnie uszczęśliwił <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja siostra ma 17 lat ;p
      dla mnie przyjemnością było go napisać ♥

      Usuń
  15. Szkoda że weekendy mijają tak szybko;<

    Zapraszam:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3