środa, 7 listopada 2012

Dzień jak co dzień

Siemka,
chyba coś mnie bierze - grypa ;/  Wszystkie lekcje przechodziłam w bluzie Okara ;p Po szkole poszłam po spodnie. Kupiłam sobie 2 pary za 100 zł, a tak a pro po to za 110 zł. Jedne kosztowały się 65 zł więc 130 łącznie, stargowałam się do 110zł. Jutro idę jeszcze donieść 10 zł sprzedawczyni jednak są dobrzy ludzie na tym świecie ;p Dzisiaj miałam zdziesiątkowaną klasę (może przez spr. z WOS-u) Bez niektórych osób jest strasznie nudno ;/ Wracajcie !


A wam jak mija dzień?

14 komentarzy:

  1. Fajnie spodnie ! :3
    A dzień mija całkiem,całkiem :D
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. o no fajnie zakupki. My też byłysmy na zakupkach. A dzisiaj to fajnie było, nauczycielka zachorowała i cały dzien na swietlicy. A jeszcze wizyta u ortodonty, potem gitara, potem taniec towarzyski uffffffffff nareszcie chwila spokoju ;) :D:D:D
    pozdrawiam cieplutko jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne spodnie ♥
    mnie wyjątkowo grypa ominęła w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. spoko spodnie ! (;
    zapraszam - http://siemankoludzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. widać warto się targować :) ładny kolor tych spodni :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę :)

    black-olivves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. You have a great blog, let us know if you would like to follow Each other r :-) XOXO

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też bierze... życzę zdrówka ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej . ; D .
    Twój blog został nominowany do Liebster Blog. ; D .

    Wszystkie informacje na moim blogu. ; D

    http://niematojaktakietam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do zabawy ! :3
    Więcej informacji na moim blogu ! :3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też coś bierze, ale chyba angina :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyróżniłam Cię do Libster blog .
    Zapraszam do brania udziału i do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki :D
    Nawet dobrze mija :D
    Fajny nagłówek :))
    Obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3