niedziela, 11 listopada 2012

Mulina ;)

Siemka,
w piątek do moich drzwi zawitał kurier z paczkę a w tej paczce mulina. Znowu mam jakąś fazę na robienie bransoletek. Kiedyś w wakacje tak mnie z dziewczynami wzięło że je sprzedawałyśmy po 1zł, 0,50 zł. I niezłą sumkę zarobiłyśmy bo ok. 30zł z haczykiem ;p . W każdym razie w paczce jest 100 sztuk muliny i 50 kolorów bo wszystkich po 2. Kupiłam ją za 29 zł (35zł z przesyłką) na Allegro.

 + do tego otrzymałam gratis:
- nożyczki skłądane
- centymetr krawiecki
- zestaw igieł x2
- agrafki mix x4
Razem z Klaudią mamy zajęcie ;p

 A to moja pierwsza bransoletka z tej muliny:

Robiłyście kiedyś bransoletki z muliny ?

26 komentarzy:

  1. Robiłam , ale nie umiem takich zaawansowanych jak ty. Ja to zwykłe warkoczyki albo takie skręcane XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama osobiście nigdy nie robiłam :D
    Ale podobają mi się takie bransoletki :3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś próbowałam zrobić, ale nigdy mi się to udawało.
    Twoja jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze chciałam nauczyć się robić takie bransoletki. Niestety nie miałam do tego cierpliwości. Zapraszam do mnie, właśnie zostałaś nominowana: http://ciasteczkowy-pamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam z koleżanką ale nie sprzedawałyśmy choć niektórzy chcieli :D
    Fajna bransoletka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podobają bransoletki z muliny, ale sama nie umiem takich robić :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja próbowałam, ale niezbyt mi to wyszło.. ;/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś robiłam bransoletki z muliny;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie ci ona wyszła ! < 3 + Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wytypowałam cię do zabawy Liebser Blog. Na moim blogu zamieszczone są informacje na temat tej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem one się już trochę przereklamowane i kiczowate zrobiły trochę, dlatego takich nie robię. ;) Ale każdemu się podoba co innego.

    OdpowiedzUsuń
  12. A wiesz, że nigdy tego nie robiłam? Kiedyś koleżanka próbowała mnie nauczyć, ale po 5 minutach mi się znudziło i do dziś dnia nie umiem xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nigdy właśnie nie umiałam robić tych bransoletek. Niektóre moje koleżanki je robię, ale ja nie. ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominuje Cie do Liebster blog !
    Zasady:
    Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
    Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

    Zapraszam do mnie devi-black.blogspot.com - tam więcej informacji oraz pytanka. Oczywiście dodaje do obserwowanych ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ajejku, ale śliczne :) ja nigdy nie robiłam :<

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie ładne^.^
    też kiedyś robiłam ale nie takie:D
    Obserwuje:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Nominowałam Cię do libster award :D
    zajrzyj i dowiedz się o co chodzi : http://mylife-tusia.blogspot.com/2012/11/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham robić bransoletki z muliny <3

    No i super prowadzisz bloga, może obserwujemy.? :)
    Zapraszam do mnie ;*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cool DIY, love it!!! xoxo

    www.rockandfrock.com

    Ps. Follow each other on GFC & BLOGLOVIN???

    OdpowiedzUsuń
  20. Bransoletki z muliny to świetny pomysł na oryginalną i niepowtarzalną biżuterię! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej!
    Nominuję cię do zabawy na moim blogu.
    Zapraszam na mojego bloga, tam znajdziesz szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lal zrobisz kiedyś filmik jak to robisz
    Ja juz obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3