piątek, 9 listopada 2012

Niezapowiedzani goście

Siemka,
Myślałam że dzisiaj będzie taki nudny dzień jak zwykle, wrócę ze szkoły zjem obiad i przesiedzę resztę dnia przed komputerem ale nie, tak o 16 zadzwoniła do mnie Edyta czy wychodzę, jednak nie mogłam bo oczywiście muszę zajmować się bratem ;/ Edyta i Paulina były na plantach niedaleko mojego domu, więc wymyśliłam żeby do mnie przyszły. Edyta była u mnie wcześniej ale tylko raz więc prowadziłam dziewczyny do mnie. Jakoś trafiły. ;p Pograłyśmy na Kinect'cie w sport i Dance Central. Grałyśmy w tenisa, hahaha..oczywiście wygrywałam ;p Potem dance central co się działo wszystkie tańczyłyśmy, nagrywałam wszystko kamerką i chciałam wgrać filmik ale wszystko się usunęło nie mam pojęcia jak !! ;""[ a takie odpały miałyśmy. i Jakie wyznanie leciały hahaha...;D Będę miała chociaż co dać do Tag 5 największych odpałów. hahaha ;D

To pozostałości z mojego  telefonu, 
dużo się nie dzieje ale zawsze coś ;p

12 komentarzy:

  1. nowości : pairofscoffer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog i filmik.

    obserwuje licze na rew
    http://myliittledreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. haha no to śmiechu tam miałyście :D
    + ile brat ma lat ? ;>
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama robiłaś nagłówek? Świetny jest :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś przez mnie otagowana :D
    zapraszam do mnie http://nienormalnienormalna16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam DanceCentral. Którą masz część? :)

    www.myroseway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3