czwartek, 29 listopada 2012

Przygotowania

Siemka,
dzisiaj byłą u mnie Edyta i Kamila robiłyśmy babeczki z wróżbami na jutrzejszą dyskotekę andrzejkową. Są czekoladowe i pyszne nieskromnie powiem. Kamila pisała, ja obklejałam a Edyta wkładała wróżby do babeczek.
 Przy okazji Kamila napisała referat na matmę. Jutro dyskoteka już nie mogę się doczekać ! Na dodatek po dyskotece będę nocowała u Edyty ! Po szkole przychodzimy do mnie i będziemy się szykować, jak to jedna z głównych organizatorek będę wcześniej w szkole. Już nie mogę się doczekać !

12 komentarzy:

  1. Zjadłabym <3

    Fajny blog, dodaję się do obs. i liczę na rew :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O mniaaam <33
    Fajnie,że macie dyskoteke w szkole i w ogóle ! :D
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już mialam imprezę andrzejkową :D
    Więc życzę milej zabawy ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmmmm, babeczki!
    Zazdroszczę Ci też miałam mieć tyskotekę, ale umarła sekretarka i odwołali, bo żałoba:( KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię organizować dyskotek :D wolęprzyjść i się pobawić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. milej zabawy..! :)
    nigdy nie robilam sama takich babeczek z wrozba, ale twoje wygladaja tak smacznie ze bede musiala sprobowac..:D

    OdpowiedzUsuń
  7. mm. babeczki:)
    będe musiała takie zrobić mamie w następnym tygodniu takie na urodziny;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają świetnie, narobiłaś mi smaku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czekoladowe babeczki mmm!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3