piątek, 16 listopada 2012

Przyjaciele ;* co byśmy bez nich zrobili ♥

Siemka,
dzisiaj po szkole przyszły do mnie dziewczyny. Edyta, Paulina i Ola ;* Oczywiście odpały na maxa ! Zdjęcia robiłam telefonem Edyty bo aparat rozładowany tak samo mój tel. i nie zdążyłam zgrać na laptopa kompletnie zapomniałam xD  Pograłyśmy na kinect'cie, uczyłam Paulinę grać na gitarze i pisałyśmy z ludźmi ogółem mówiąc ;p Muszę zacząć ściągać muzykę na dyskotekę z okazji andrzejek ! Macie może jakieś propozycje piosenek ??  Kolejny tydzień minął sama nwm kiedy ! Będziemy robić losowanie na mikołajki, jestem ciekawa kogo wylosuję ;* Potem dyskoteka 30 list. i jeszcze maraton filmowy, atrakcji full tylko żeby doszły do skutku. ! :)

video
Zamiast zdjęć mam dla was krótki filmik ;) 

A  wy jak spędziliście piątkowe popołudnie ??

25 komentarzy:

  1. Heh ja piątkowe popołudnie spędziłam pod kocykiem :33

    http://berry-oops.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. heheh fajne video :P
    ja tak naprade nic nie robiłam w ten popołudnie ,, xd nuda :<

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez dziś nic nie robiłam;)fajne video;)zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja piątek spędziłam w Warszawie, na zajęciach i na spacerze z przyjaciółmi :)
    Zapraszam do mnie :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. a to teraz już wiesz, gdzie ją możesz znaleźć ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja piątkowe popołudnie w domciu spędziłam totalni leniwa nic mi się nie chciało:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj..dużo tych piosenek by się znalazło ! :D
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. KONKURS !!!
    ZAPRASZAM !
    http://someone-like-meee.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne video ;D. Ja dzisiaj nic ciekawego nie robiłam :). Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award na http://zycie-atagerki.blogspot.com/2012/11/wycieczka-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w piątkowe popołudnie zbieram siły na sobotnią noc. :)
    A co do piosenek, mi z imprez dobrze kojarzą się: Party Shaker, Gangnam Style, Single Ladies.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny filmik :d
    obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bylam na spacerze z koleżanką :D


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuję
    www.aniadziennik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny filmik :) Moje plany na dzisiejszy wieczór lekko legły w gruzach ;).
    Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie ; *
    nnatsuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też nic nie robiłam
    EXTRA filmik
    www.jemappellezosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3