wtorek, 20 listopada 2012

Seans ;p

Siemka,
przeglądałam sobie dzisiaj blogi i czytając bloga GumiJagody która zaraziła mnie oglądaniem i  przypomniała film pt:,,Trzy metry nad niebem" Od razu wzięłam się za oglądanie, na dodatek obejrzałam drugą część tego filmu czyli "Tylko Ciebie chcę " Na przyszłość nie mogę oglądać dramatów bo się rozczulam a potem nie mogę się na niczym skupić. Lekcje czekają, lektura też a mnie coś wzięło na oglądanie ;p

Kocham ten film !
Dzisiaj u mnie  w szkole była wywiadówka, mi się upiekło bo moja mama nie poszła bo ma drugą zmianę w pracy. yeah...! Gorzej będzie jak będę przyniosę kartkę z ocenami. xD

U was już  była wywiadówka ?

12 komentarzy:

  1. u mnie jutro, nie miałam pojęcia, że jest część druga koniecznie muszę obejrzeć jak znajdę trochę czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny post, muszę też oglądnąć ten film bo od paru osób słyszałam, że cudowny, a ty mnie w tym utwierdziłaś :)
    Też tak mam, jak czekają lekcje i nauka, to wszystko mnie zaczyna wciągać <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O TAK <3 Wielbię ten film, aktorzy perfekcyjnie dobrani!! Drugą częśc też widziałam, ale i tak bardziej podoba mi się pierwsza! Kocham cytat "jest Ci żal. Próbujesz sobie przypomnieć kiedy wszystko się zaczęło, a zaczęło się wcześniej niż Ci się wydaje, o wiele wcześniej.Wtedy zaczynasz rozumieć, że nic nie dzieje się dwa razy. Już nigdy nie poczujesz się tak samo, nigdy nie wzniesiesz się 3 metry nad niebo." To taki boski film!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę..i mi przydałoby się go obejrzeć ! :D
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie wywiadówka jest 28, więc jeszcze mam normę w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja oglądalam chyba jaką inna wersję tego filmu;p
    +obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już od miesiąca chce wziąć się za ten film bo słyszałam od wielu osób że jest świetny, jednak nigdy nie mam na to czasu... ;/ muszę się wreszcie przemóc bo fabuła naprawdę mnie ciekawi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki piękny blog !
    A ten kotek mnie rozbraja *.*
    Zapraszam !
    Jaki świetny blog ! *.*

    Zapraszam : dziewczynamalowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3