czwartek, 1 listopada 2012

Listopad

Siemka<3
Dzisiaj wstałam o 8:00 -,- od tego wczesnego wstawania przestawiłam się na ranne wstawianie, nie mogę sobie pospać kiedy mam wolne i to samo na weekendzie ;/ Pierwsze co zrobiłam rano to ogarnełam pokój a raczej jego połowę, druga należy do siostry ;p Potem wdrążyłam się w lekturę BRAVO. Koło 10 pojechałam na cmentarz na Firlej. PO odwiedzeniu wszystkich zmarłych pojechaliśmy na obiad do mojej cioci. Podrażniłam się trochę z moim bratem-Krzyśkiem. Jak zwykle nam odbijało a on już studiuje ale jest w nim to wewnętrzne dziecko w każdym razie jak jest przy mnie xd Koło 15 wróciłam do domu. I się nudzę -,- zaraz wrócę do czytania gazetki. Ewentualnie mogłabym się wziąć za lekturę ale po co xD


Kolejny miesiąc minął sama nie wiem kiedy;/
Witaj listopadzie ;)

18 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcie ! :D
    + jaką masz lekture ? ja ''Romeo i Julia'' O_o :D
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. tacy bracia są najfajniejsi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. na cmentarz na firlej...? w jakim to województwie? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bravo jeszcze istnieje? xd
    oj to prawda, zaraz koniec roku...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog starsznie mi się spodobał skoro tu jestem to polece ci swój :http://fantasticgirll.blogspot.com/ jęśli byłabyś tak miła dodalabyś się do obserwatorów błagam proszę . Ja na twojm dodałam się do obserwatorów jako piwnooka ....
    Pozdrawiam Sylwia .

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę tutaj częściej zaglądać, dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie naturalniezakreconaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. prawda jak te 2 miesiące szybko minęły? o ja też podczytuę bravo. :D:D:D pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz śliczny nagłówek... :)
    Obserwuje, zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny nagłówek !
    Zapraszam do mnie zostaw po sobie ślad . Za obserwuj jeśli będziesz miała chęć ; >
    Mam nadzieję że mój blog przypadnie ci do gustu .http://xdmycolorfulthoughtsxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Październik minął zadziwiająco szybko ;o

    OdpowiedzUsuń
  11. też tak mam ,że w weekend wstaje o 7:00 ,a zawsze przyrzekam sobie ,że od śpię cały tydzień :) pozdrawiam i zapraszam do mnie na NOWĄ NOTKĘ

    black-olivves.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3