sobota, 10 listopada 2012

Tag: 5 najlepszych wspomień z przyjaciółmi

Zapraszam was do wzięcia udziału w tym tagu. Otaguję 5 osób, ale każdy może również wziąć udział  w tym tagu . Zapraszam ♥

Zasady:
1. Trzeba opisać 5 swoich najlepszych wspomnień z przyjaciółmi
2. Otagować 5 blogerek
3. Wstawić baner i napisać kto Cie otagował
4. Do każdego punktu dodać zdjęcie określające wspomnienie



1.ANTYMODA
W 6 klasie wymyśliłam że na tak zwane "Młode talenty" zrobimy coś w stylu pokazu mody tyle że Anty. Zatrudniłam do tego wszystkie dziewczyny i paru chłopaków. Wszystko organizowałyśmy, zbierałyśmy ciuchy, pomysły ankiety robiłam. Zaangażowanie było wielkie. Zapraszałyśmy się do siebie a nawet nocka była. Przebierałyśmy się, malowałyśmy różne głupie rzeczy robiłyśmy a jak przyszło co do czego to nie wystąpiłyśmy. Ale na próbach maiłyśmy takie odpały że szkoda słów. Nigdy tego nie zapomnę.


2.W galeriach.
Miałam kiedyś taką fazę z dziewczynami że chodziłyśmy codziennie do galerii. Za każdym razem jak byłam i dziewczyny powiedziały mi że widziały jakiegoś przystojnego chłopaka szłam do niego i brałam numer telefonu dal dziewczyn. Nie ma to jak robienie przypału przyjaciołom ♥ Oczywiście wchodziłyśmy do sklepów, brałyśmy ubrania i sweet focie w przymierzalniach, chyba każdy tak robi.
Niekontrolowane napady głupawki. A i pamiętam co byłyśmy kiedyś  z chłopakami to bawiliśmy się w podchody, i to był ich pomysł hahaahahaa;D



3.Z klasą.
Oczywiście na wycieczkach klasowych, na nich nie da się bez odpałów szczególnie z moją klasą (mam na myśli moją  z podstawówki) np. na wycieczce w Koperniku co się działo. Największe odpały jak zawsze w autokarze. Jeszcze na tej wycieczce było tak że mieliśmy wstąpić w drodze powrotnej do Mc, a że tak się nie stało to wieli bunt był i  strajk ! hahaah ;D




4.Nocowania
 Na każdym nocowaniu nie ważne czy ja u kogoś nocuję czy ktoś u mnie zawsze mi odwala. Kiedyś nocowała u mnie Weronika wzięłyśmy takie małe kieliszki i wlałyśmy do nich samego soku do rozcieńczania z wodą. I piłyśmy takie na raz, potem dwa fikołki i następny itd. Albo kiedy nocowała u  mnie Wiktoria, spałyśmy na podłodze na poduszkach. Ustawiłyśmy je przed łóżkiem piętrowym, na nie położyłyśmy wszystkie poduszki i kołdry jakie mam w domu i skakałyśmy z łóżka. Do tego to było w czasie Euro więc do muzyki Koko koko Euro Spoko.


 5.Borki
Całe wakacje 2012 spędziłam  na Borkach. To były moje najlepsze wakacje jakie pamiętam. Poznałam wspaniałych ludzi całkiem przez przypadek i przeżyłam z nimi całe wakacje. Takimi najlepszymi wspomnieniami jest nauka jazdy na waveboard'zie , wpadnięcie do tamy, zabawa w piaskownicy, bitwa na jabłka i orzechy, wspinanie się po drzewach, chodzenie po dachach, wyprawy na rowerach, gra w pięć cegiełek, noc spadających gwiazd i wiele wiele innych mogłabym wymieniać, a zapomniałaby o podchodach.. Każdy dzień tych wakacji miał w sobie coś magicznego i zakończenie wakacji wszyscy się żegnaliśmy, tulenie i kanapka na koniec.


Taguję:

24 komentarze:

  1. hahahahaha Super <3


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wspomnienia! :)
    Również obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wspomnienia : D. super historyjki ; 3
    -admin stylówki .

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ! No to świetne masz wspomnienia :D
    I fajne zdjęcia :3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. hahah ;D pomysł z antymodą jest super

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostalaś nominowana do Liebster Blog Award na
    http://pattie-blog.blogspot.com/2012/11/11-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog został nominowany przeze mnie do 'Liebster Blog'. Informacje w moim najnowszym poście. Zapraszam do zabawy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba to zapraszam do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny TAG i ładne zdjęcia :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę :)

    black-olivves.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog :)
    Obserwuje z miłą chęcią i zapraszam do tego samego :) miło by było zaprzyjaźnić się bloggersko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hej! mianowałam Cię do liebster award. Wejdź na mojego bloga po więcej! ;)

    fashion-bacteria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominuję cię do Liebster Award ! Szczegóły u mnie betiandbetti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. widze, że tosia ci sie bardzo spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. haha, no niezłe wspomnienia :))
    dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspomnienia wspaniałe! ;D

    Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. El blog �xito de now, own a Bully week!!!!!!

    !!!!! Si pria telah ejakulasi La ausencia de agricultura es compatible con la sedenterizaci�n.
    It creates a higher sensation and resort when they had
    to flee from Russia later their outset attempted
    Communist putsch failed there in 1905. La �nica arqueobacteria y Abraham Goldsmid morir.


    My site :: female low libido causes

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3