piątek, 23 listopada 2012

Wreszcie szczęsliwa !

Siemka,
dzisiaj wstąpił we mnie jakiś dobry duch ! Jestem pełna energii, i czuję się na prawdę szczęśliwa ! dawno nie czułam się taka radosna ;p jak widać u mnie nic ciekawego się nie dzieje xD gdybym miała opisać wszystkie  najciekawsze sytuacje i tak byście nie odczuli tego co ja, tam trzeba być po prostu. Byłam na koncercie umuzykalniającym - czyli muzyka klasyczna. Dzisiaj mieliśmy mieć losowanie mikołajkowe, ale przełożyliśmy je na wtorek bo nie było kilku osób :p  Wczoraj natomiast byłam z Edytą w M1. Już mikołaje i choinki porozstawiane masakra ;p W sklepach świąteczne przeceny, zabawki i wszelki asortyment. Święta tuż tuż, reklam Coca Coli już się pojawiła, i co dziwne pojawi się wcześniej Kevin sam w domu. Mam nadzieję że powtórzą Kevina jeszcze na świta, bo święta bez Kevina to nie święta ;D


Też nie możecie doczekać się świąt ?

23 komentarze:

  1. Oj tak ! Bez Kevina to nie święta ^^
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świąt jak najbardziej ale kevin'a nie cierpię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie będę oglądać Kevina , ponieważ już mi się znudził ;c . Ten czas tak szybko biegnie , więc za nim się obejrzymy będą już święta : D
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja też już czekam na te święta i się doczekać nie mogę ♥
    Heh ja co roku oglądam Kevina i jeszcze mi się nie znudził :33

    http://berry-oops.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie ździwilo, że Kevin tak wcześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze że nie tylko mnie dopada taka strzała szczęscia :D

    Obserwujemy :>?

    OdpowiedzUsuń
  7. kevin ! :*
    http://siemankoludzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. tak! jak najbardziej! czekam na święta *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak. Dla mnie święta to coś na co czekam bardziej niż na weekend :3 Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta, coraz bliżej święta :D

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie myślałam o tym, że już tak okropnie chcę świąąąąąąąat! :D nie tylko ze względu na..święta, ale na te kilka dni wolnego <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nie zauważam wokół siebie świąt, ale oczywiście na nie czekam. :)
    Życzę jak najdłużej tego radosnego nastroju! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mogę się doczekać Świąt.. To prawda Święta bez Kevina to nie Święta.. ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. O ja się nie umiem doczekać świąt! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. również nie moge sie doczekac swiąt.
    zapraszam do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również mam nadzieję, ze powtórzą kevina na święta ;d i najlepiej 1 lub 2 częśc, bo te dalsze to już nie to samo według mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo <3 Zapraszam do mnie :3 Miło by było gdybyś zostawiła komentasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3