środa, 14 listopada 2012

Wypady ;3

Aw..;3 siemka,
przepraszam że wczoraj nie było notki ale byłam strasznie zalatana ;p We wtorek rano poszłam do Edyty bo szliśmy do muzeum ;/ na 10:25 . Jak to w muzeum nudno było, za to w trakcie drogi wesoła jak zawsze z moją klasą ;) Kiedy wróciliśmy pod szkołę poszłam razem z Helą, Musiałkę, Edytą i Weronikami no i Kacper do M1. Połaziłyśmy trochę, chłopaki nas potem śledziły miałyśmy wracać tak koło 14 ale wyszło na to że wróciłyśmy koło 15 ;p



 
We wtorek nocowała u mnie także Weronika. Grałyśmy na Kinect'cie  w Dance Central 2 i Kinect Sport. Weronika mnie ograła w tenisa ;/ Ale ja za to wygrywałam pojedynki w Dance Central 2 yeaah..;>


Za to dzisiaj miałam na 12 do szkoły, rzem z Werą poszłyśmy z chłopakami. Po drodze wstąpiłyśmy do Wery po książki i żeby się przebrała. Trzy razy się przebierała. Nie byłam dzisiaj na 2 pierwszych lekcjach bo miałam spotkanie z wolontariuszem z Gruzji z kółka Europejskiego. Byli uczniowie innych gimnazji ja i Wera prowadziliśmy po szkole a raczej z szatni do sali debatowej. Weronika została  dłużej,  ja nie chciałam tyle siedzieć i poszłam na matme. Sama się sobie zdziwiłam ! Ale chociaż spędziłam trochę czasu z klasą. Po lekcjach pani poprosiła mnie żebym została pomóc przy przygotowaniu sali do pisania egzaminu. I możliwe jutro pani nas zwolni z matematyki taakk..! Wracałam do domu z moją wychowawczynią - autobusem. Czułam się trochę niezręcznie ale rozmawiało się z panią bardzo swobodnie - dowiedziałam się że pani bardzo polubiła naszą klasę ;*

A wam jak mija dzień ?? Też macie takie zamieszanie 
 w szkole przez te testy próbne ?

14 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia ;dd U mnie nie ma tych testów ; o

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia ^^
    + no to dobrze,że Pani Was lubi :D
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie macie - mimo, że do muzeum to zawsze coś :D a my nic. zero wyycieczek... Ah te życie xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że bardzo kreatywnie spędzone dni <3
    Świetne zdjęcia ! ;*
    Lubię czytać ten blog , oczywiście dodaję do obserwowanych i będę wpadać częściej ;*

    Zapraszam do mnie : http://lily-vegas.blogspot.com/ ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wql nie mam wycieczek w szkole wiec wiesz :o
    fajne zdjęcia :>

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie spędziłaś te dni;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy mi się wydaje czy poznaję Radom? ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia musiało być świetnie.
    /Obserwuję c:

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ja lubię takie nocowanki :DDD

    OdpowiedzUsuń
  10. ja na szczęscie jestem w już w LO :) widzę po zdjęciach , że miałyście niezły ubaw :D

    OdpowiedzUsuń
  11. zaajee. blog !
    zapraszamy do nas dopiero zaczynamy wpadnij ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny, ciekawy post.
    Super blog.
    Fajnie się czyta ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://flushberry.blogspot.com/

    Spodoba się - zaobserwuj i skomentuj .
    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3