niedziela, 18 listopada 2012

Zakupy + moje wypieki

Siemka,
dzisiaj o dziwo wstałam o 7:30. ale z łóżka wstałam dopiero o 9 xD Koło 10 poszłam z mamą do galerii w poszukiwaniu kurtki zimowej. Znalazłam kilka fajnych kurtek pierwsza spodobała mi się w House, następna w Campus'ie i dwie w InterSporcie. Wyszło jak wyszło  kupiłam w InterSporcie. Większość kurtek które przymierzałam były w żywych kolorach, wręcz neonowych ale zdecydowałam się na bardziej stonowaną.


Kosztowała 299.99 zł. 
Jestem bardzo zadowolona z zakupu, 
ma ona w środku polar odczepiany
 co posłuży jako kurtka na dwa sezony.

Druga część posta odnosi się do moich wypieków. Dzisiaj robiłam babeczki z nadzieniem czekoladowym. Powiem nie skromnie wyszły mi bardzo dobrze, na dodatek robiłam je pierwszy raz sama.


Trzeba wziąć się za odrabianie lekcji. Dlaczego ten weekend tak szybko się kończy ??! Z resztą jak każdy. Muszę wziąć się za czytanie lektury ,,Krzyżacy" wzywają xD

Jak Wam minął weekend ?? 
Cieszycie się że jutro szkoła ??

33 komentarze:

  1. Ładna kurtka :)
    Apetyczne bebczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam babeczki, szkoda że weekend nie trwa dłużej .. ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo jakie pyszne babeczki <3 Daj mii ;p Ja nie chce iść do szkoły ;<
    Zapraszam do mnie ;d
    welcome-in-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę robić babeczki z własnego przepisu. Jeżeli chcesz to mogę Ci podać, ale bez problemu znajdziesz go też w necie. :)

    www.myroseway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. apetytu narobiłaś tymi babeczkami : D . ładna kurteczka ; )
    - admin stylówki .

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dawno robiłam takie same tylko że czekoladowe z budyniem waniliowym w środku :D Mniam ^^
    + ładna kurtka :3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniaaam, babeczki! <3 Fajna kurtka ;)
    Zapraszam na nową notkę:

    http://best-frieend.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Klaudiaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna kurteczka :33
    Też nie wiem dlaczego weekend tak szybko się kończyy ; <

    http://berry-oops.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. oo fajna ta kurtka ;D
    ojj jak ja dawno babeczek nie robiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna kurtka:)
    mniam babeczki<33

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, ja Krzyżaków ostatnio miałam jako lekturę, przeczytałam, ale tylko 50 stron xD
    Fajna kurteczka :D Mmmm babeczkii ^.^

    zapraszam do mnie : http://mylife-tusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Babeczki to najłatwiejszy i najsmaczniejszy wypiek ♥

    Nie cieszę się z jutrzejszej szkoły :x
    +Obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Narobiłaś mi ochotę na muffiny *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna ta kurtka ;).
    Mmmm, teraz mam ochotę na muffinki xD.

    OdpowiedzUsuń
  15. zjadłabym tAkie babeczki, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam babeczki ♥ Chyba nikt nie chce iść do szkoły ? :)

    Jestem tu pierwszy raz i na pewno nie ostatni . Spodobało mi się ^^ . Może wpadniesz do Nas i Ci się coś spodoba ? Mam nadzieję że znajdziesz coś dla siebie . Zaobserwujesz mojego bloga - robię to samo u Ciebie , więc zapraszam ^^ . Tylko napisz w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kurtka, taka praktyczna i co najwazniejsze cieplutka :)

    Zapraszam do mnie, obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Adorable!!! Would you like to follow each other? let me know or you can follow me and I will follow you back! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć. Ładna kurteczka :) Zapraszam do mnie, zrobiłam wyprzedaż szafy... może akurat znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy blog:)
    zapraszam też do mnie w wolnej chwili! x
    http://majamoranska.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne babeczki :)
    Ja też muszę czytać "Krzyżaków" -_-

    OdpowiedzUsuń
  22. ja aktualnie jestem w trakcie poszukiwań swojej idealnej kurtki na zimę. ;) nie idzie mi to zbyt dobrze, ale jestem dobrej myśli, a Twoja bardzo mi się podoba. ;)

    pozdrawiam i obserwuję. ;) wpadnij do mnie, może coś się spodoba i też zaobserwujesz? ;) ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Babeczki, aż zapach przeszedł. :*

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny blog..obserwuję i liczę na rewanż. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. w życiu nie zapłaciłabym za kurtkę aż 300 zł 0_o i nie dość że nie aż tak ładnej ;x. wydaje sie troche dziecinna ta kurtka. za takie pieniądze mogłabym kupic owiele wiecej rzeczy.. ale widać nie amsz na co pieniędzy wydawać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nice blog ^^ loves it)

    follow me and i will follow you)
    http://amenfashion-christy.blogspot.cz/

    xoxo Christy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3