niedziela, 4 listopada 2012

Żegnaj weekendzie

Cześć
jutro znowu do szkoły, wróci szara codzienność. Wstać, iść do szkoły, wrócić i laptop. Przez zimno nie wychodzę z domu, to dziwne bo nawet w największy mróz wychodziłam a teraz nic ;/ Dodatkowo jestem przygnębiona bo ślad po moim pupilu zaginął, kocur wyszedł 4 dni temu i nie daje znaku życia. Mam nadzieję że się znajdzie - oby ;[ Ale skończymy z tymi smutkami i przejdźmy do przyjemniejszych tematów. Dzisiaj była u cioci na imieninach xd Objadłam się że do rana nic nie ruszę. Znowu widziałam się z bratem - Krzyśkiem i jak zwykle nam odwalała ;p Lubię te nasze rodzinne spotkania ;) Niedługo wybieram się na małe zakupy, i będę miała dla was niespodziankę !


A wy jak się czujecie po długim weekendzie ??
 Cieszycie się że jutro szkoła ?

15 komentarzy:

  1. Haha jakie fajne zdjęcie :3 :D
    Nie ciesze się że szkoła..
    A kocurek się znajdzie,na pewno !:3
    Hm..ciekawe co to za niespodzianka ;> :D
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajowe zdjęcie ! mi nigdy takie nie wychodzi :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia ;)

    Kochana zapraszam do udziału w konkursie, w którym do wygrania jest bon na zakupy do sklepu internetowego PRESKA, wystarczy jedynie pokazać swoją jesienną stylizację, szczegóły:
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=552037611490177&set=a.481095115251094.129308.476534652373807&type=1&theater&notif_t=like

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. mój weekend nadal trwa, do 16 listopada :P :)
    fajne zdjęcia, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. I follow you and I hope you will reciprocate...
    http://www.5minutiearrivo.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I love it Photo

    Śliczne zdjęcie <3♥

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety ten długi weekend był za krótki :(

    OdpowiedzUsuń
  8. bądź optymistką na pewno wróci ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. to czekamy na ta niespodzianke :D

    OdpowiedzUsuń
  10. szybko się skoończył ten długi weekend. A szkoda.
    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny blog, będę tutaj zaglądała ;)

    OBSERWUJĘ i zapraszam w wolnej chwili do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3