niedziela, 30 grudnia 2012

Przygotowania

Cześć,
jutro już sylwester nie mogę się doczekać . Będzie  się działo xD Spakowana już jestem . Po obiedzie lecę do Edyty. Jeszcze drobne zakupy i jedziemy yeah..:D

 A wy jakie macie plany na sylwestra?? Idziecie do kogoś czy wy macie gości ?? 


 Chcę wam życzyć szalonego sylwestra i aby ten nadchodzący
 rok 2013 był lepszy niż kończący się 2012 !! :**


środa, 26 grudnia 2012

Święta..święta.. i po świętach

Witam,
ach te święta jak zwykle szybko minęły. Teraz nie mogę się doczekać sylwestra oj..będzie się działo !! Objadłam się jak nie wiem co nic już nie ruszę xD  Mój stały tekst ale potem i tak jem :3 Święta minęły radośnie i spokojnie. Nie czułam do końca świątecznej atmosfery bo nie ma śniegu :C ale cóż.
Wczoraj to my mieliśmy gości natomiast dzisiaj my udaliśmy się do rodziny. Wstałam dzisiaj o 14 xD siedziałam do 4 rozmawiając przez skype więc musiałam się sprężać na 16:00 byliśmy na miejscu.




W każdym razie moje święta zaliczam do udanych :] Objadłam się jak co roku xD Więc tradycja zachowana. Jutro jadę na borki i czeka mnie wizyta u dentysty -,-

A wam jak minęły święta ?? Jakieś plany na jutro??

poniedziałek, 24 grudnia 2012

Mój przepis na święta

Hohoho..
Wesołych Świąt - słowa które słyszę teraz najczęściej.
Więc w tym poście pokarze wam jak wyglądają moje święta !

Dla mnie przygotowania zaczynają się już 1 grudnia. Zaczyna się planowanie całego grudnia. Pierwsza rzecz to mikołajki czyli główkowanie nad prezentem.


Po mikołajkach rozplanujemy kto co sprząta. Pierwsze co to moje meble to mam za obowiązek. W salonie dziele się z siostrą po połowie w kuchni także ale jeszcze na spółkę z mamą. Sprzątanie zaczyna się tydzień przed świętami.

Po urodzinach mojej siostry czyli w dniach 20-22 grudnia jedziemy po choinkę. Co roku 23 grudnia robimy pierogi na wigilię do mojej babci, pieczemy ciasta i sprzątamy w  domu na błysk aby na następny dzień było wszystko idealne.


W wigilie co roku o 16:00 jedziemy do mojej babci gdzie spotykamy się z całą rodziną. Standardowo zaczynamy modlitwą i połamaniem się opłatka. Potem zasiadamy do stoły i wszyscy rzucają się na pierogi :D Później najczęściej wnuki czyli ja i moje rodzeństwo idziemy do pokoju i tam się wściekamy ;p Koło 21-22 rozchodzimy się do domów. W domu zawsze czekają prezenty pod choinką. Więc jeszcze spędzamy 30 min - godzinę na cieszeniu się nimi.


 Pierwszy dzień świąt  u którejś z moich cioć lub goście przychodzą do nas.

Natomiast drugi dzień świąt najczęściej spędzamy w domu całą rodziną, uroczysty obiad i takie sprawy. Ewentualnie udajemy się do mojego chrzestnego.

 Tak mijają moje święta. Co roku zawsze spotyka mnie jakaś magiczna świąteczna przygoda jestem ciekawa co przytrafi mi się w tym roku. To urywek z moich świąt a jakie są wasze.?

Przy czym skorzystam z okazji i chcę wam złożyć serdeczne życzenia:

Zdrowych, pogodnych i Wesołych Świąt !
Spędzonych w gronie rodziny.
Dużo prezentów pod choinką, bogatego Mikołaja.
Udanego, szalonego Sylwestra!
I aby nadchodzący rok 2013 był lepszy niż kończący sie rok 2012

WESOŁYCH ŚWIĄT !!    

sobota, 22 grudnia 2012

Lista Prezentów

Siemka,
jeszcze tylko dwa dni do świąt a ja jeszcze nie zdecydowałam się na prezent.Jutro mam zamiar udać się na ostatnie zakupy  przedświąteczne. Nie mam pojęcia na co zdecydować się.

Jedyna rzecz jaką kupie na pewno będą słuchawki:

Jest to również lista propozycji na prezent świąteczny może komuś się przyda :*
Piżama :)
Kapcie <33
Zakolanówki *__*
Naszyjnik 
Portfel ♥.♥


A wy co zażyczyliście sobie pod choinkę ??

piątek, 21 grudnia 2012

Powrót

Hej,
dwano mnie tu nie było a powodem tego było odciecie od internetu. Bardzo przepraszam za zaniedbanie bloga postaram sie nadrobic zaległości. Więc ogólnie jestem chora od początku tygodnia nie byłam w szkole pomijając srode. w poniedziałek odwiedzili mnie przyjaciele. Wtorek przesiedziałam zamulając sie ;/ w srode zaś poszłam do szkoły żeby napisac test sama nwm po co ale poszłam. Nie był to najlepszy pomysł bo na WOSie dusiałam sie od kaszlu ale nauczyciel oczywiscie widzi że sie mecze ale nie nie możesz wyjść z lekcji idź na przerwie do pielengniarki. jakoś wytrwałam. W czwartek poszłam do lekarza. Po połudnoiu przyszła do mnie Edyta i robiłysmyu krokiety na wigilie klasową ;p nauczyłam sie piec yeah..!! tak na marginesie jeden z naleśników wylądował na suficie ale szczegół ;p dzisiaj natomiast odbyła się wigilia klasowa. Rozpoczeła się z opóźnieniem koło 9:20 i skończyła o 11:00 mieliśmy rozdanie prezentów no ale niestety spotkała mnie nie miła niespodzianka i osoba która miała dla mnie prezent nie stawiła się na wigilii było mi bardzo przykro :( jednek chłopaki wykonali wobec mnie bardzo miły gest zrzucili sie ze swoich prezentów i dostalam od nich paczke pełną słodyczy ;* to było przeurocze z ich strony i jezeli któryś z nich to czyta to BARDZO DZIEKUJĘ <33 ;* Po wigili poszlismy do edyty. Dołączyli do nas Hela i Musiałkę ;p Jak zwykle działo siee uhuhuh..xD tak koło 15 byłam w domu i od tamtej chwili nic ciekawego sie nie działo ;p Miałam zamiar jutro wybrać sie na urodziny ale niestety zostały odwołane. Takie pytanie do was: macie jakis pomysł na notke ? jakiś temat, może jakiś filmik czy coś ?


środa, 12 grudnia 2012

12.12.12

Siemka,
jak wiemy dzisiaj m w roku i jedyny mamy jedyny dzień w roku o potrójnym powtarzaniu się 12.12.12 ♥ ale o tym już wicie. Da się zauważyć że nie mam czasu, za co bardzo przepraszam :) postaram się nadgonić ;* W każdym razie w poniedziałek nocowałą u mnie Edyta działo się działo.. jak to zawsze z Edytą ;* Gadałyśmy przez Skype z chłopakami ;p potem mała zamieszanie ale wszystko się wyjaśniło ;p siedziałyśmy do 3 a na następny dzień mieliśmywstac o 6 a wstałyśmy o 6:40 a co tam xD w szkole nieprzytomne byłyśmy ;p Wczoraj cały dzień siedziałam w domu i robiłam album. Jutro za to wybieram sie na łyżwy ;* już sie boje xD Za to nie mogę sie doczekać piątku - Maraton Filmowy co to będzie  z moją klasą :)


Co u was ciekawego ?? Był ktoś już na łyżwach ??

sobota, 8 grudnia 2012

Ogółem ;p

Siemka,
ten będzie takim zbitkiem wszystkiego ;p Więc spadł wreszcie u nas śnieg już kilka dni temu ale nie miałam jakoś okazji żeby o tym napisać ;] po za tym jakoś tak nie fartownie zachorowałam ;/ w poniedziałek zaczynamy omawiać lekturę - Krzyżaków dzisiaj się wzięłam i przeczytałam cały I Tom o.O sama w to nie wierze. W piątek mamy maraton więc muszę się wykurować ! Dla tego najchętniej zostałabym  w domu w  poniedziałek ale w wtorek muszę być w szkole bo mamy lekcje organizacyjną, a jak nie pójdę w poniedziałek to wyjdę że omijam spr. z lektury więc mam mały dylemat. Tak po za tym nic szczególnego dzisiaj nie robiłam, przesiedziałam cały dzień w domu pod kocykiem przed laptopem popijając kakałko ;3


Dzień ogółem zamulony a jak u was ??
 Post ogółem bez sensu ale co tam ;p

czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołajki ♥

Siemka,
jak wszyscy wiemy dzisiaj mamy Mikołajki. Większość klas w szkole obdarowywało się dzisiaj prezentami jednak moja klasa nie, my będziemy mieli prezenty na wigilii za 2 tygodnie ale przed tym czeka nas jeszcze maraton filmowy ^^ Mieliśmy dzisiaj tzw. " kolorek" dzisiaj czerwony kto był ubrany na czerwono lub miał czapkę mikołaja był zwalniany z odpowiedzi i niezapowiedzianych kartkówek :) oczywiście większość uczniów skorzystało z tego ;p ja jak wiecie dostałam na mikołajki sweterek. Jednak kiedy wróciłam do domu czekała na mnie miła niespodzianka - paczka ;* A w niej naszyjnik "wąsy" idealnie na mikołajki do mnie dotarł + czekoladę od taty ;p



Podoba się wam wzór wąsów ??
Jak po mikołajkach, co ciekawego dostałyście??

wtorek, 4 grudnia 2012

Zakupy + moja pierwsza wygrana

Siemka,
przepraszam ze małe zaniedbanie bloga ale niestety brakuje mi czasu za to postaram się nadgonić :) W tym poście pokaże wam moje ostatnie zakupy.

Komin: Targ 25 zł
Leginsy - Kari 20 zł
Sweter - C&A 69.90zł (prezent mikołajkowy)

+
!!! Moja pierwsza wygrana na blogu !!!
Zegarek, bransoletka i kolczyki z firmy http://bettybizuteria.pl/
Niesamowite uczucie coś wygrać ! Mam nadzieję że to  pierwszy i nie ostatni raz !

A wy już zaczynać przygotowywać się do zimy i do świąt ??
 Wygrałyście kiedyś coś na blogu??

sobota, 1 grudnia 2012

Dyskoteka

Siemka,
wczoraj miałam dyskotekę klasową w szkole. Było bardzo sympatycznie :) Andrzejki zaliczam do udanych ;p Po szkole przyszła do mnie Edyta, przygotowałyśmy się i ok. 17:00 wyszłyśmy. O 17:30 spotkałyśmy się z Kamilą pod Tesco, przyszedł także Hela i Musiałkę. Przyszykowaliśmy sale. I impreza się rozpoczęła. Na początku wszyscy świetnie się bawili. Potem było małe zamieszanie przy wolnej piosence. Która później leciałam z 7 razy na mniej. Jak to na każdej dyskotece wyznania jakich mało. Zastanawiałam się z Edytą ile osób będzie ze sobą po dyskotece. I mamy 3 pary, jedna się ujawniła, druga powstałą a trzecia się zaczęła.

  
Jak widać Besty nie kłamią ;p




 To jest ta piosenka która ciągle była włączana. Zakochałam się w niej ♥

Dyskotekę uważam za udaną. Po niej nocowałam u Edyty. Grałyśmy w prawdę z naszym kolegą ciekawych rzeczy się dowiedziałam xD Oczywiście nie zabrakło odpałów i niekontrolowanych wybuchów śmiechu jak zwykle da mnie to normalka ;D

A wam jak minęły Andrzejki ??