środa, 12 grudnia 2012

12.12.12

Siemka,
jak wiemy dzisiaj m w roku i jedyny mamy jedyny dzień w roku o potrójnym powtarzaniu się 12.12.12 ♥ ale o tym już wicie. Da się zauważyć że nie mam czasu, za co bardzo przepraszam :) postaram się nadgonić ;* W każdym razie w poniedziałek nocowałą u mnie Edyta działo się działo.. jak to zawsze z Edytą ;* Gadałyśmy przez Skype z chłopakami ;p potem mała zamieszanie ale wszystko się wyjaśniło ;p siedziałyśmy do 3 a na następny dzień mieliśmywstac o 6 a wstałyśmy o 6:40 a co tam xD w szkole nieprzytomne byłyśmy ;p Wczoraj cały dzień siedziałam w domu i robiłam album. Jutro za to wybieram sie na łyżwy ;* już sie boje xD Za to nie mogę sie doczekać piątku - Maraton Filmowy co to będzie  z moją klasą :)


Co u was ciekawego ?? Był ktoś już na łyżwach ??

26 komentarzy:

  1. U mnie nudy . ; )
    A na łyżwach będę chyba w ten piątek . ; ) .
    Fajny blog. ; D . zapraszam do mnie . ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Maraton filmowy? ALe fajnie, że u Was coś takiego jest !
    Łoł nie cały 4h snu,a potem do szkoły,współczuje :c
    Osobiście jeszcze nie byłam na łyżwach, ale mam zamiar się nie długo wybrać ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też będzie maraton filmowy:) Fajnie się zapowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dzisiaj w szkole czekałam jeszcze na godzinę 12:12. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym roku nie byłam na lodowisku... na razie jestem chora :-( Ale na łyżwy na pewno się wybiorę.
    http://milionioliwka.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. podsunęłaś mi genialny pomysł na weekend , DZIĘKI ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w tyn roku nie, ale moze pojadę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chce na łyżwy ale najbliższe lodowisko 88 km ode mnie xD

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie umiem jeździć na łyżwach ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja po moim ostatnim wypadzie na łyżwy chyba nigdy nie pojdę kolejny raz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja właśnie zaczynam sezon na łyżwy znowu zacznie się noszenie ciężkiej torby z łyżwami i po każdej wizycie będę miała czerwone policzki i nos :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę

    black-olivves.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz głupi blog i w ogóle cie nielubie a na łyżwach nie byłam




    jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki jolu kochana moja ;* też cie kocham xD

      Usuń
  13. Śliczny blog. Na łyżwach nie byłam od wieków, masakra! wybieram się z tydzień :D

    + zapraszam, nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja już byłam na lodowisku :3
    boski blog ^^
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w całym życiu na łyżwach byłam tylko dwa razy -.- ale to dlatego, że u nas nigdy nie ma lodowiska..

    OdpowiedzUsuń
  16. ja niestety nie umiem jeździć na łyżwach :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, też bym się wybrała na lodowisko, mimo że nie umiem jeździć xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello dear,
    You look beautiful!
    Maybe you would like to follow each others blogs with blogger facebook and bloglovin?

    http://www.facebook.com/pages/wolffashion/369430966451649

    Have a nice day!
    gV

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja byłam właśnie wczoraj na lodowisku z klasą. Było bombowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja byłam tylko raz na łyżwach chyba z 3 lata temu;o

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3