sobota, 1 grudnia 2012

Dyskoteka

Siemka,
wczoraj miałam dyskotekę klasową w szkole. Było bardzo sympatycznie :) Andrzejki zaliczam do udanych ;p Po szkole przyszła do mnie Edyta, przygotowałyśmy się i ok. 17:00 wyszłyśmy. O 17:30 spotkałyśmy się z Kamilą pod Tesco, przyszedł także Hela i Musiałkę. Przyszykowaliśmy sale. I impreza się rozpoczęła. Na początku wszyscy świetnie się bawili. Potem było małe zamieszanie przy wolnej piosence. Która później leciałam z 7 razy na mniej. Jak to na każdej dyskotece wyznania jakich mało. Zastanawiałam się z Edytą ile osób będzie ze sobą po dyskotece. I mamy 3 pary, jedna się ujawniła, druga powstałą a trzecia się zaczęła.

  
Jak widać Besty nie kłamią ;p




 To jest ta piosenka która ciągle była włączana. Zakochałam się w niej ♥

Dyskotekę uważam za udaną. Po niej nocowałam u Edyty. Grałyśmy w prawdę z naszym kolegą ciekawych rzeczy się dowiedziałam xD Oczywiście nie zabrakło odpałów i niekontrolowanych wybuchów śmiechu jak zwykle da mnie to normalka ;D

A wam jak minęły Andrzejki ??

28 komentarzy:

  1. mi Andrzejki minęły w genialnej atmosferze ;D byłam ze znajomymi na imprezie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Eee, a u nas w szkole już nic mnie nie zaskoczy i wiem, że żadnych par nie będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam dyskoteke przed wczoraj :)

    Obserwujemy ? ;))
    Bardzo chciałabym dobić do pełnej liczby obserwatorów ♥

    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Huhuhu aż 3 parki :D szczęście im ^^
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie wręcz przeciwnie 3 osoby zmienily status na wolny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O to fajnie że dyskoteka się udała ;>
    Ja miałam w czwartek i u mnie też było bardzo fajnie, ale u mnie żadna para nie powstała ; d

    http://berry-oops.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. a u mnie dyskoteki nie było;p
    ogólnie to siedziałam w domku;)

    OdpowiedzUsuń
  8. siedziałam w domku bo jestem chora :(

    zapraszam cię do mnie i oczywiście obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że dyskoteka się udała ;). U mnie w szkole niestety nie są organizowane :/.

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie w szkole też była dyskoteka andrzejkowa. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też była dyskoteka andrzejkowa, ale na nią nie poszłam ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas jakoś tak nie ma, że gdy są dyskoteki, to od razu się jakieś nowe pary tworzą ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też uwielbiam tą piosenkę! *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog! Obserwuję i liczę na to samo: Ja-Gosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog!!! ☺
    +Obserwuje liczę na to sami ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasy gimnazjum i podstawówki - fajne czasy :)
    Brakuje m tych dyskotek szkolnych, ale mając 18 lat można iść na te porządne imprezy :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w tym roku nie obchodziłam andrzejek:)
    Świetna piosenka <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Tegoroczne andrzejki spędziłam w domu przy książkach :/ Świetny blog i piosenka :D

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie w szkole nie ma żadnych dyskotek, ponieważ jak to dyrektor powiedział:
    małpy i cymbaliści na dyskoteki nie chodzą. Trudno, imprezujemy sami ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie nie było dyskoteki, a nawet nie wiem czemu w końcu LO ;o
    Ogólnie andrzejki spędziłam najpierw w teatrze a o 11:30 już byłam wolna :D
    Ps. obserwuje ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. ta piosenka jest cudowna ! *.*

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  22. A my nie mieliśmy żadnej dyskoteki, żal -,-
    Zajebista nutka! ♥ *____________________________*

    OdpowiedzUsuń
  23. no ładnie ładnie, u nas na razie po dyskotekach pary się nie tworzą. Pewnie jeszcze wszystko przede mną :D:D:D pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3