czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołajki ♥

Siemka,
jak wszyscy wiemy dzisiaj mamy Mikołajki. Większość klas w szkole obdarowywało się dzisiaj prezentami jednak moja klasa nie, my będziemy mieli prezenty na wigilii za 2 tygodnie ale przed tym czeka nas jeszcze maraton filmowy ^^ Mieliśmy dzisiaj tzw. " kolorek" dzisiaj czerwony kto był ubrany na czerwono lub miał czapkę mikołaja był zwalniany z odpowiedzi i niezapowiedzianych kartkówek :) oczywiście większość uczniów skorzystało z tego ;p ja jak wiecie dostałam na mikołajki sweterek. Jednak kiedy wróciłam do domu czekała na mnie miła niespodzianka - paczka ;* A w niej naszyjnik "wąsy" idealnie na mikołajki do mnie dotarł + czekoladę od taty ;p



Podoba się wam wzór wąsów ??
Jak po mikołajkach, co ciekawego dostałyście??

22 komentarze:

  1. oo wąsy <3
    + fajnie, że macie w szkole coś takiego jak tzw. ''kolorek'' :D :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no, geeenialne ;))

    Zapraszam do sb ;3

    www.casprzet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się. Kupiłam wąsy na urodziny mojej przyjaciółce - jej również się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dostałam pierścionek moustache xD

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jakoś nie przepadam, ale ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taki sam naszyjnik :D
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten naszyjnik jest naprawdę świetny. <3 gdybym miała możliwość, sama bym sobie taki kupiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. my w szkole mamy także tak;)czapka=brak odpowiedzi;)
    wąsy;)lubię ma pierścionek taki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. skad ten nasyzjunik <3 ?>

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny naszyjnik, i kocuuur u góry :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik wymiata, lubię wzór Moustache :D

    OdpowiedzUsuń
  12. my też bd dawać sobie prezenty na wigilii:)
    świetny naszyjnik:D a czekoladę uwielbiam;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny prezent :3 Super wąsy *o*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3