poniedziałek, 24 grudnia 2012

Mój przepis na święta

Hohoho..
Wesołych Świąt - słowa które słyszę teraz najczęściej.
Więc w tym poście pokarze wam jak wyglądają moje święta !

Dla mnie przygotowania zaczynają się już 1 grudnia. Zaczyna się planowanie całego grudnia. Pierwsza rzecz to mikołajki czyli główkowanie nad prezentem.


Po mikołajkach rozplanujemy kto co sprząta. Pierwsze co to moje meble to mam za obowiązek. W salonie dziele się z siostrą po połowie w kuchni także ale jeszcze na spółkę z mamą. Sprzątanie zaczyna się tydzień przed świętami.

Po urodzinach mojej siostry czyli w dniach 20-22 grudnia jedziemy po choinkę. Co roku 23 grudnia robimy pierogi na wigilię do mojej babci, pieczemy ciasta i sprzątamy w  domu na błysk aby na następny dzień było wszystko idealne.


W wigilie co roku o 16:00 jedziemy do mojej babci gdzie spotykamy się z całą rodziną. Standardowo zaczynamy modlitwą i połamaniem się opłatka. Potem zasiadamy do stoły i wszyscy rzucają się na pierogi :D Później najczęściej wnuki czyli ja i moje rodzeństwo idziemy do pokoju i tam się wściekamy ;p Koło 21-22 rozchodzimy się do domów. W domu zawsze czekają prezenty pod choinką. Więc jeszcze spędzamy 30 min - godzinę na cieszeniu się nimi.


 Pierwszy dzień świąt  u którejś z moich cioć lub goście przychodzą do nas.

Natomiast drugi dzień świąt najczęściej spędzamy w domu całą rodziną, uroczysty obiad i takie sprawy. Ewentualnie udajemy się do mojego chrzestnego.

 Tak mijają moje święta. Co roku zawsze spotyka mnie jakaś magiczna świąteczna przygoda jestem ciekawa co przytrafi mi się w tym roku. To urywek z moich świąt a jakie są wasze.?

Przy czym skorzystam z okazji i chcę wam złożyć serdeczne życzenia:

Zdrowych, pogodnych i Wesołych Świąt !
Spędzonych w gronie rodziny.
Dużo prezentów pod choinką, bogatego Mikołaja.
Udanego, szalonego Sylwestra!
I aby nadchodzący rok 2013 był lepszy niż kończący sie rok 2012

WESOŁYCH ŚWIĄT !!    

24 komentarze:

  1. Świetny blog. Obserwuję i liczę na to samo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze usunęłam przez przypadek twój komentarz :CC

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że moja Wigilia i 1 oraz 2 dzień świąt wyglądają baaardzo podobnie ^^
    Ciekawa notka :3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt :)

    u mnie wigilia nieco inaczej wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale klimatyczne zdjęcia ! *.*
    magicznych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog ;) jeśli chcesz to odwiedź też mój http://optymisttyczna.blogspot.com/ ;d
    + Wesołych świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. wesołych świąt! :)

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog fajne fotki.Obserwuje i zapraszam dom mnie http://julciajuleczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje święta wyglądają podobnie . Tylko , że z reguły w 1 i 2 dzień świat wszyscy znajomi , rodzina do nas przyjeżdżają . Masakra ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. wzajemnie :)
    Zapraszam na mojego bloga zaobserwuj , skomentuj oddzwięcze się ♥♥
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych :)


    zapraszam,
    www.imcarlaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3