sobota, 8 grudnia 2012

Ogółem ;p

Siemka,
ten będzie takim zbitkiem wszystkiego ;p Więc spadł wreszcie u nas śnieg już kilka dni temu ale nie miałam jakoś okazji żeby o tym napisać ;] po za tym jakoś tak nie fartownie zachorowałam ;/ w poniedziałek zaczynamy omawiać lekturę - Krzyżaków dzisiaj się wzięłam i przeczytałam cały I Tom o.O sama w to nie wierze. W piątek mamy maraton więc muszę się wykurować ! Dla tego najchętniej zostałabym  w domu w  poniedziałek ale w wtorek muszę być w szkole bo mamy lekcje organizacyjną, a jak nie pójdę w poniedziałek to wyjdę że omijam spr. z lektury więc mam mały dylemat. Tak po za tym nic szczególnego dzisiaj nie robiłam, przesiedziałam cały dzień w domu pod kocykiem przed laptopem popijając kakałko ;3


Dzień ogółem zamulony a jak u was ??
 Post ogółem bez sensu ale co tam ;p

23 komentarze:

  1. CAŁY TOM W JEDEN DZIEŃ ?! Miszczu ! :D
    Aj..ja cały ten tydzień leżałam chora w łóżku :c
    Zdrowiej :*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. krzyżacy : o podziwiam się 1 tom z 1 dzien :D
    ja nawet 10 str nie przeczytalam w miesiac :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Lubie Krzyżaków, uwielbiam i film, i książkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie juz topnieje ._. a ja dzien spedzilam tak szybko, ze az nie zauwazylam kiedy minal xD

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie również jest śnieg ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDNY NAGŁÓWEK <3 obserwuję i liczę na rewanz ^^ maddiesswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cały tom?! w jeden dzień?! mistrzu ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. cały tom w 1 dzień ? ja całe ferie męczyłam ta książke ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. u nas jakoś dobrze się trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  10. My jeszcze tego nie omawialiśmy :D ale już mi się tego czytać nie chce :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nigdy w życiu nie przeczytałam Krzyżaków, więc kłaniam się nisko ;o
    Idź na ten sprawdzian, będzie co będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm lepiej się doleczyć. U mnie też spadł śnieg i jest tak zziimno ;\

    OdpowiedzUsuń
  13. ja śniegu za bardzo nie lubię;)a Krzyżaków jeszcze nie czytaąłm,aż się boję jak będę musiała to czytac

    OdpowiedzUsuń
  14. śnieg!

    Kochana, zapraszam na świąteczny konkurs na moim blogu, do wygrania dowolna bransoletka Who :) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  15. W sumie, to ja jestem zamulano dzisiaj, ale dzieje się ciągle coś, więc nie jest źle :D
    Krzyżacy@ :o POWODZENIA! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. łohohohoo.. powodzenia z Krzyżakami! u nas na szczęście mogliśmy sobie wybrać pomiędzy Quo Vadis, a Krzyżakami, i wybraliśmy to pierwsze, podobno dużo lepsze :> życzę powrotu do zdrowia, ale piszę to, nie będąc w lepszym stanie :P

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie też zamulony... hmmm...
    można powiedzieć, że codziennie ; D

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3