piątek, 21 grudnia 2012

Powrót

Hej,
dwano mnie tu nie było a powodem tego było odciecie od internetu. Bardzo przepraszam za zaniedbanie bloga postaram sie nadrobic zaległości. Więc ogólnie jestem chora od początku tygodnia nie byłam w szkole pomijając srode. w poniedziałek odwiedzili mnie przyjaciele. Wtorek przesiedziałam zamulając sie ;/ w srode zaś poszłam do szkoły żeby napisac test sama nwm po co ale poszłam. Nie był to najlepszy pomysł bo na WOSie dusiałam sie od kaszlu ale nauczyciel oczywiscie widzi że sie mecze ale nie nie możesz wyjść z lekcji idź na przerwie do pielengniarki. jakoś wytrwałam. W czwartek poszłam do lekarza. Po połudnoiu przyszła do mnie Edyta i robiłysmyu krokiety na wigilie klasową ;p nauczyłam sie piec yeah..!! tak na marginesie jeden z naleśników wylądował na suficie ale szczegół ;p dzisiaj natomiast odbyła się wigilia klasowa. Rozpoczeła się z opóźnieniem koło 9:20 i skończyła o 11:00 mieliśmy rozdanie prezentów no ale niestety spotkała mnie nie miła niespodzianka i osoba która miała dla mnie prezent nie stawiła się na wigilii było mi bardzo przykro :( jednek chłopaki wykonali wobec mnie bardzo miły gest zrzucili sie ze swoich prezentów i dostalam od nich paczke pełną słodyczy ;* to było przeurocze z ich strony i jezeli któryś z nich to czyta to BARDZO DZIEKUJĘ <33 ;* Po wigili poszlismy do edyty. Dołączyli do nas Hela i Musiałkę ;p Jak zwykle działo siee uhuhuh..xD tak koło 15 byłam w domu i od tamtej chwili nic ciekawego sie nie działo ;p Miałam zamiar jutro wybrać sie na urodziny ale niestety zostały odwołane. Takie pytanie do was: macie jakis pomysł na notke ? jakiś temat, może jakiś filmik czy coś ?


19 komentarzy:

  1. Dobrze że już jesteś :3
    Ale masz fajnych kolegów ; >

    http://zuzaa-zuuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. haha xD naleśnik na suficie zawsze spoczko:3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny gif ;3

    twoje-chwile.blogspot.com
    zapraszam ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ! Ja bym tyle bez internetu nie wytrzymała ! O_o
    Ale dobrze, że uż wróciłaś :*
    Fajny gif :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hehs, jaki mikołaj :)
    + obserwuję oczywiśćie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia :)
    http://blondyneczkaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. a może coś o kosmetykach? np. do pielęgnacji włosów, co Ty na to? :)

    Z okazji świąt na moim blogu konkurs zorganizowany wraz ze sklepem Partnersa, może zechcesz sobie sprawić prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tematem mogą być stylizcje, kosmetyki, dobre filmy czy coś ;)
    Fajne zdjęcia, pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  9. nalesnik na suficie ? Fajniee hah :) Zrób post swiąteczny,choinka itp.
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3