środa, 26 grudnia 2012

Święta..święta.. i po świętach

Witam,
ach te święta jak zwykle szybko minęły. Teraz nie mogę się doczekać sylwestra oj..będzie się działo !! Objadłam się jak nie wiem co nic już nie ruszę xD  Mój stały tekst ale potem i tak jem :3 Święta minęły radośnie i spokojnie. Nie czułam do końca świątecznej atmosfery bo nie ma śniegu :C ale cóż.
Wczoraj to my mieliśmy gości natomiast dzisiaj my udaliśmy się do rodziny. Wstałam dzisiaj o 14 xD siedziałam do 4 rozmawiając przez skype więc musiałam się sprężać na 16:00 byliśmy na miejscu.




W każdym razie moje święta zaliczam do udanych :] Objadłam się jak co roku xD Więc tradycja zachowana. Jutro jadę na borki i czeka mnie wizyta u dentysty -,-

A wam jak minęły święta ?? Jakieś plany na jutro??

21 komentarzy:

  1. Objadanie się, to podstawa w święta <3
    No i u mnie niestety też śniegu nie było, a szkoda, bo to na prawdę dodaje atmosfery -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Alee świetny kot !
    Ja też jem w święta na potęgę!
    Zapraszam http://brunetka-i-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Może chociaż na Sylwestra trochę śniegu spadnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe chcesz to ci trochę oddam śniegu u nas jest go po kolana , przedwczoraj nawet z bratem ciotecznym i siostrą cioteczną zbudowaliśmy iglo dla mojego małego siostrzeńca ;) , omg strasznie uroczego masz kotka :3 , bardzo fajny blog z chęcią go obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też spokojne Święta :D
    Ja dzisiaj zamulam w domu xd



    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się ze już po świętach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy zaszczyt przedstawić Ci nową ocenialnię, której zadanie będzie polegało na promowaniu blogów niezwykłych. Blogów, które zasługują na uwagę bardziej, niż te kiczowate, głupie rozkminy nastolatek, które podniecają się każdą pierdołą. Chcemy, aby wartościowe blogi wypłynęły na niezmierzone wody czytelniczego zachwytu i chwili refleksji.

    Jeśli byłabyś chętna poddać swój blog ocenie, zapraszamy na: Szczyptę Krytyki.

    PS Przepraszamy za spam, ale trzeba się jakoś „wylansować” i mamy nadzieję, że zrozumiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog , z pewnością będę zaglądać tutaj częściej :)
    obserwuję + zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki słodki kociaczek :D + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kot i choinka ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Totalnie nie odczułam tej ''magii'' świąt, ale nawet święta fajnie minęły :)
    Obserwuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja święta spędziłam tak sobie. Ah...
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubie dentysty ;_;

    Obserwujemy :3 ?

    OdpowiedzUsuń
  14. super blog, zapraszam do mnie na konkurs :)
    http://zuzia-susana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3