wtorek, 4 grudnia 2012

Zakupy + moja pierwsza wygrana

Siemka,
przepraszam ze małe zaniedbanie bloga ale niestety brakuje mi czasu za to postaram się nadgonić :) W tym poście pokaże wam moje ostatnie zakupy.

Komin: Targ 25 zł
Leginsy - Kari 20 zł
Sweter - C&A 69.90zł (prezent mikołajkowy)

+
!!! Moja pierwsza wygrana na blogu !!!
Zegarek, bransoletka i kolczyki z firmy http://bettybizuteria.pl/
Niesamowite uczucie coś wygrać ! Mam nadzieję że to  pierwszy i nie ostatni raz !

A wy już zaczynać przygotowywać się do zimy i do świąt ??
 Wygrałyście kiedyś coś na blogu??

24 komentarze:

  1. Śliczny sweter i legginsy ;)

    http://sweet-candyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba 'pierwszy i nie ostatni' ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajny ten zegarek co wygrałaś! :D
    A te legginsy są słodkie, ale ja jakoś jestem chyba do nich uprzedzona, nie umiałabym chodzić w czymś TAK BARDZO wzorzystym ;p
    Moje przygotowania do świąt zaczną się od jutra, bo dzisiaj dopiero wróciłam do domu po prawie 3-tygodniowej nieobecności :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne rzeczy, ja już się zaczynam przygotowywać do zimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne rzeczy ^^ Poszukuje właśnie takich leginsów !
    Gratuluje wygranej :3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Legginsy*.* a tak ogl to wszystko ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny komin i leginsy *.*
    zapraszam do siebie :)
    http://ghoostt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne :)
    ahhh ... święta. jak ja chce, aby one już były :D

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe widzę, ze zegarek wygrany na moim blogu :) życzę powodzenia w przyszłości + zapraszam do konkursu który obecnie trwa na blogu - może znowu coś wygrasz ? Hehe

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny komin, a wygranej gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nigdy nic nie wygrałam :c gratulacje! ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. O gratuluję wygranej, I ten sweterek z pomponami jest obłędny. uwielbiam takie swetry a jak jeszcze są pompony... to w ogóle super. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zakupy^^
    Gratuluje wygranej;D
    ja nigdy nic nie wygrałam;<

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuuuu :)
    Zapraszam do mnie ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam identyczny komin, :)
    jeśli szukasz motywacji do schudnięcia, to zapraszam. codziennie bilanse, dieta, EFEKTY, cele - widać, ze warto! zajrzyj, wesprzyj, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Od razu jak weszłam na ten blog, zauroczył mnie jego nagłówek ;3 Pozazdrościć tylko ,że udało Ci się wygrać chociaż jedną rzecz w jakimś blogowym konkursie- uważałam to za nie możliwe, widać się myliłam. Obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3