wtorek, 29 stycznia 2013

A jednak ;3

Eloszky ;3
jednak mój wyjazd do babci nie powiódł się. Byłam bądź co bądź na 2,5 h w poniedziałek ale zawsze coś. Tak po za tym wczoraj, znaczy z wczoraj na dzisiaj nocowałam u Edyty. Oglądałyśmy horrory xDD ale więcej się śmiałyśmy niż bałyśmy ;p dzisiaj Edyta miała spać u mnie ale jednak przełożyłyśmy na jutro. Była dzisiaj u mnie razem z młodszym baratem Emilem <3 mój brat i on bardzo się polubili i Emil także miał nocować ale jednak nie może :C Zrobiłyśmy sobie kakałko <3 i omlety xDD Ferie nie zapowiadały się ciekawie. Ale humor mi się poprawił :) Dzisiaj mama mi przeprowadziła remanent w szafie, wyrzuciłam połowę ubrań, ale za to mam je uzupełnić z nadejściem wiosny ! Będą jakieś większe zakupy yeah... ;D Nie mogę się doczekać jutra !!


A Wam jak ferie mijają ?
A tym którzy skończyli jak idzie Wam w szkole ??

30 komentarzy:

  1. Tak to jest, że jak się ogląda horror z koleżanką to jest więcej śmiechu :D
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha horrory ze znajomymi są świetne ;d
    Ooo super , ja też niedługo muszę zrobić remament i kupić nowe ciuszki ;**

    Zapraszam , zaobserwowałam : sylwiaa-life-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w ferie odpoczywam i przygotowuje się na nadchodzący trudny II semestr nauki. :C

    OdpowiedzUsuń
  4. mi bardzo szybko ferie mijają ;( od następnego tygodnia do szkoły :(
    świetne zdjęcia ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. MIłej zabawy xD dzisiaj zorientowałam się że już prawie pierwszy tydzień ferii mi minął :(

    nienormalnienormalna16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. WebcamToy ♥
    +obserwujemy? :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia, obserwujemy? :)

    artystycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog zapraszam http://przyjaciele-i-ja-pr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia :).


    Obserwuję, i liczę na to samo. Mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;). Przepraszam jeśli uznasz to za spam :).
    Oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie spoko ferie mijają :*

    Obserwujemy? :3

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuje fajny blog ! :)
    Mam nadzieje że odwdzięczysz sie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy blog , fajnie piszesz ; 3

    ♥+obserwuję

    http://inguskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozytywne ;)
    Ja mam ferie za 9 dni ;)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A no u mnie już po feriach i strasznie dużo roboty ;/ Pozdrawiam i zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam jeszcze przez tydzień ;) Fajny blog obserwuję i liczę na rewanż ;)

    black-and-whitee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeszcze nawet nie zaczęłam xd
    Też tak mam, że jak oglądam z kimś horrory to jest dużo śmiechu ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie nie ma jeszcze ferii ale już niedługo :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie:http://truskawka-smerfetka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie się czyta twoje posty ;) superowa sklejka zdjęć <3 zostań moim obserwatorem ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. Spokoo Fajny blog ! Obserwuję i proszę o rewanż ! Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ale słaby blog h3h3;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi rodzice nie pozwolili iść na noc do przyjaciółki. ;c Super zdjęcia.
    Obserwuję. ;3

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałam poinformować, że nominowałam Cię do LIEBSTER BLOG. Info u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3