sobota, 5 stycznia 2013

Ahh...♥

Siemka,
dzisiaj wyszłam z Edytą, Werą i Dawidami <3 Poszliśmy do M1 . Standardowo kupiliśmy tymbarki i chipsy ;p Byłyśmy w empiku i przyuważyłam książkę Niekrytego Krytyka, przypadkowo otworzyłam na rozdziale 6 " Płeć piękniejsza, czyli jak zrozumieć kobiety" cały rozdział zawierał "Yyyy..." i dwie puste strony xD nawet krytyk nas nie potrafi zrozumieć xD Aż kupie sobię tą książkę :) Wracając Edyta jak to Edyta zaliczyła glebę. W domu byłam na 19:00, teraz siedzę i główkuje nad nagłówkiem i pożeram pianki :D


A wam jak minęła sobota ??

14 komentarzy:

  1. nie przepadam za piankami, ale kiedyś jadłam je w azocie! pycha ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo. ; D . Pianki . ;d .
    smacznego . ; D
    Sobota na odpoczzywaniu . ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. haha niekryty krytyk i te jego teksty :D

    http://pennbury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm..nawet lubię te pianki :3
    Haha Niekryty Krytyk jest fajny :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. swego czasu lubiłam te pianki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. moja sobota minęła strasznie leniwie!
    Maniam uwielbiam pianki jojo.
    Dodaję do obserwowanych.

    ~zapraszam do siebie~

    OdpowiedzUsuń
  7. Obok mnie również są pianki. :D I wołają mnie żebym je zjadła ale się nie oprę. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Do mnie wczoraj koleżanki przyszły :D
    Pianki *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. pianki :) mniam

    zapraszam do mnie: weronisiekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mi łikend minął ciekawie i wesoło :P słyszałam że książka niekrytego jest really good :P kurcze, jestem uzależniona od pianek i nie mogę więcej patrzeć na to zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jojo <3 ;) uwielbiam zwłaszcza w latte sobie do kawy wrzucic ;))


    Pozdrawiam ;)


    P.S Super nagłowek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3