sobota, 12 stycznia 2013

Bazingaa.. !

Eloszki :3,
wiem dawno mnie tu nie było powodem był brak czasu, dzień w dzień wracałam do domu koło 18:30 - 19. Przepraszam za moją nieobecność w każdym razie ten tydzień będę miec luźniejszy, może nie w szkole bo przez następne dwa tygodnie (do ferii) mam codziennie jakis sprawdzian -,- Za to po szkole nie będę nigdzie wychodzić bo musze pilnować brata :C ale cóż. U nas biało, zobaczymy do kiedy śnieg się utrzyma :D Wczoraj wyszłam z Edytą, Weroniką i Dawidami <3 Najpierw poszliśmy do M1, a potem na skate park. jako pierwsza wbiłam na  najwyższą rampe yeahh.. potem jeszcze wciągnełam Dawida i próbowałam Edyte ale niestety się nie udało. Miałam śliskie buty wiec wbijałam w skarpetkach i sie urządziłam bo znowu będe chora. Ale cóż ja zawsze mam głupie pomysły a potem musze za nie odpowiadać, za to mam świetne wspomnienie i nie zapomne tego dnia <3 Tak po za tym wyszłam w tym tygdniu też z Wiką, pogadałyśmy przespacerowałyśmy się po okolicy. Byłam także na meczu siostry ;p Najlepszym momentem meczu było jak w wpadła w ściane xD hahahah :D

Sweet fota zawsze spoko XD 

A wam jak tydzień minął ?? 
Macie juz jakieś plany na weekend ??

11 komentarzy:

  1. Wpadła w ścianę ? hahaha o matko współczuję :D
    Na rampę po śniegu w skarpetkach, gratuluję ^^
    Zdrowiej! :*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, jakie fajne zdjęcie! ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam ostre tempo w szkole ;< fajne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi dobrze tydzień minął i nie mam planów. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na szczęście już mam ferie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję! :)
    ja nie mam ferii, a ten tydzień był... dziwny ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3