niedziela, 13 stycznia 2013

Brr..;3

Siemka :3,
dzisiaj wyszłam rano z Wiktoria i poszłyśmy na młodzianków, do Damiana :) Poszliśmy jeszcze po grzybka, ale go nie było. Na marne wchodziliśmy na 9 piętro xD poszliśmy do sklepu, potem przeszliśmy się po okolicy zrobiliśmy takie wielkie kółko. Między czasie każdy wylądował w śniegu ale co tam.

Mieliśmy wrócić koło 14 ale wracałyśmy wcześniej bo było nam strasznie zimno, ręce nam prawie zamarzły. w domu od razu herbatka i pod kocyk. Dzisiaj jeszcze spotkam się  z Wiką gdyż wybieram się z nią do galerii, żeby obczaić buty ;p

A wy jakie macie plany ??

9 komentarzy:

  1. Oo jak fajnie macie :D
    Ten Damian ze zdjęcia to Twój chłopak,hmm??; >
    Jeśli tak to szczęścia Wam życzę :*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie to nie mój chłopak :> jeśli już to były :)

      Usuń
  2. Powiem Ci coś szczerze - te zdjęcia poprawiły mi humor! xd

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia ,aż mi się uśmiech pojawił na twarzy :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę :D

    black-olivves.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez tak chce! ;D mnie wzywa nauka... -,-
    Obserwuje! :) polamojezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie pozytywne zdjęcia ^^ Ja dziś byłam na finale WOŚP :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚWIETNE ZDJĘCIA;)

    OBSERWUJĘ I ZAPRASZAM DO MNIE;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3