sobota, 26 stycznia 2013

FERIE !!

Hej,
nareszcie rozpoczęły mi się ferie ! Zapowiadały się wspaniale jednak nie jestem w najlepszym nastroju . Z powodu zamieszania z moim przyjacielem boje się że mogę go stracić. Wiec mam smuteczga :C Mam nadzieję że wszystko się dobrze skończy. Tak po za tym dzisiaj wychodzę na dwór z Edytą i Dawidem (drugi Dawid nie może :C) Teraz siedzę sobie przy laptopie, jem czekoladę i pianki *.* Mam ograniczony dostęp do komputera bo znowu został 1 na naszą trójkę, gdyż spalił się monitor przy stacjonarnym O.O  W każdym razie pragnę was poinformować iż przez następny tydzień mnie tu nie będzie gdyż wyjeżdżam do babci, gdzie nie mam dostępu do internetu. Ale możecie się spodziewać na weekendzie jakiegoś dłuższego posta z całego tygodnia.


Na koniec chcę wszystkim życzyć UDANYCH FERII !
A tym którzy je kończą szczęśliwego powrotu do szkoły xD

10 komentarzy:

  1. ja też właśnie zaczęłam ferie :D
    miłego wypoczynku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. To życzę aby z tym przyjacielem się wszystko ułożyło, głowa do góry :*
    No i miłych ferii :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie masz z tymi feriami ;d
    ja mam dopiero pod koniec lutego ;cc

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie teraz zaczynam ;) żółwik. Również Ci życzę udanego powrotu do szkoły :3

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety należę do tych nieszczęśników, co im się ferie kończą. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak Kasiu, jesteś piękna, h3h3h3 <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3