sobota, 19 stycznia 2013

Małe zakupy i akacja...

Siemka,
dzisiaj byłam rano na zakupach. Kupiłam sobie buty oraz czapkę. Zakupy zaskakująco szybko poszły, gdyż weszłam do jednego sklepu przymierzyłam pierwsze buty jakie sobie wypatrzyłam i od razu "bierzemy". Mina mojej mamy była bezcenna - zapytała ze zdziwieniem "tak szybko?" ueueuue..:D Miałam wyjść o 12 na dwór jednak przełożyłam to na 15.  A oto moje zakupy:




Przed chwilą wrócili moi rodzice z zakupów, mama pomyślała o mnie i kupiła mi takie sweet skarpeciochy ! :


Co do wyjścia na dwór. Poszłam najpierw do Edyty. I przyszli chłopaki, była nie zła akcja bo chcieli wbić ale nie mogli bo Edyta miałaby przypał. Nagle gdy podjechał samochód, chłopaki uciekli bo myśleli że to tata Edyty. Wyszłyśmy an dwór. Przeszłyśmy się po okolicy, byłyśmy na górce, spotkałyśmy ludzi ze szkoły. A potem poszłyśmy do McDonalda na McFlurry . Chciałyśmy iść do M1, ale w końcu się rozmyśliłyśmy. Za to jakbyśmy poszły spotkałybyśmy tam chłopaków, bo tam uciekli xD Na przystanku także spotkałyśmy ludzi ze szkoły, jak się okazało jechali tym samym autobusem co ja i wysiedli na tym samym przystanku na dodatek w tą samą stronę szli co ja i teraz wiedzą gdzie mieszkam xD

A wam jak sobota minęła ??

25 komentarzy:

  1. fajne rzeczy :)
    A mi sobota minęła bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna czapka :) uwielbiam McFlurry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha no to faktycznie niezła akcja :D
    Mniam McFlurry <33
    Super rzeczy :3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy :)
    Ja byłam u przyjaciółki na urodzinach :D


    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna czapka.
    Mam takie same skarpetki, tylko różowe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zlaciala baardzo szybko, fajne zakupy ;)

    http://myliittledreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ogólnie fajne rzeczy ale mi najbardziej przypadła do gustu czapkaaa *.*
    Zapraszam na bloga trwa rozdanie ! http://cupcakesmileandlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. skarpety*.*
    mina z pewnoscia bezcenna u mnie jest tak samo;p

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze buty swietne!

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-sizemaniacom.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna czapa i skarpety są super!!!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne rzeczy :) chociaż buty nie są w moim stylu, ale czapeczka wymiata :)))
    zapraszam do siebie oryginalmistic.blogspot.com
    obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czapka jest śliczna! ;3
    + Zapraszam do mnie, liczę na komentarz <3 KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne buty i czapka. :D
    +obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. dopiero teraz odczytałam ten twój komentarz
    :)
    http://hellomrsmommy.blogspot.com/
    proszę, zapraszam i dawaj znać że jesteś z nami

    OdpowiedzUsuń
  15. Słit skarpetki! *.* i czapka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3