środa, 2 stycznia 2013

Sylwester !!

Cześć,
dzisiaj pierwszy dzień w szkole minął dosyć ciekawie. W szkole jak zwykle odpały a po szkole wyszłam z Edytą i Dawidem :] Wracając do tematu posta - Sylwester ! Spędziłam go razem z Edytą, weronika drugą Weroniką i Nikolą. u Edzi byłam koło 15. Przygotowałyśmy wszystko kiedy przyszły dziewczyny oczywiście opróżniłyśmy trochę bufet xD a potem zagrałyśmy w butelkę - na prawda czy wyzwanie ? Muzyka oczywiście leciała potańczyłyśmy głównymi przebojami były One day, Ona tańczy dla mnie i Macarena xD , pobawiłyśmy się w kuchni przygotowałyśmy deser PannaCotta ;p i dobry nam wyszedł :D O północy wyszłyśmy na balkon wzięłyśmy szampana xD miałyśmy 3 ;p stłukłyśmy 2 kieliszki, 2 szklanki a butelki wyrzuciłyśmy na podwórko które potem rozbiłyśmy o garaże.  Złożyłyśmy życzenia jej mamie i dziadkom oraz sobie nawzajem. Edyta zrobiła mi miłą niespodziankę bo podarowała mi poduch kwiatka tak zwanego zenona. <33 I wróciłyśmy tańczyć !! Zrobiłyśmy sobie potem hamburgery. Potem do Edyty zadzwonił jakiś numer który próbował robić sobie jazdy a wyszło an to że my robiłyśmy sobie jazdy z nich xD Siedziałyśmy gadałyśmy, śpiewałyśmy aż tu nagle patrzymy przez okno a tam błękitne niebo. Wstałyśmy i poszłyśmy na balkon żeby zobaczyć wschód słońca. Po 8 położyłyśmy się i spałyśmy do koło 10 xd  jak wstałyśmy ogarnełyśmy trochę w domu. Poszłam z Edytą do sklepu po sos do spaghetti które później zjadłyśmy. Nwm co my zjadłyśmy ze rano miałyśmy masakryczną zjare na One Direction xD hahahaha... ;D Koło 14 przyjechała po nas mam Weroniki i wróciłam do domu. nie spałam wgl wzięłam się za to za odrabianie lekcji ;p To był najlepszy sylwester w moim życiu !! <33 (to mój sylwester w pigułce)

Nie mam żadnych zdjęć bo jedyne które zrobiłam są na w aparacie edyty xD 
A wam jak minął Sylwester ??

8 komentarzy:

  1. Fajnie, że sylwester się udał :3
    Mi minął dość dobrze ;d

    http://zuuza-zuzaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To dobrze,że Sylwester Ci się udał :3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To znaczy że sylwester udany ? Mam nadzieję że następny sylwester będzie równie fajny . :)

    www.balonove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale do nas nie przyjechałaś .!!!!!!!!!!! Foch Forever na 2 minuty. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. chetnie opowiem na swoim blogu o tobie i licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3