piątek, 15 lutego 2013

Już za sobą ;3

Hej ;3
przepraszam że nie pisałam ale za dużo się działo. Byłam na kuligu z Edytą, Wiką  i moimi rodzicami. Wszystko ładnie pięknie do czasu gdy się nie zakopaliśmy. Próbowaliśmy odkopać ale nic nie dało. Przyjechał samochód  i próbował nas wyciągnąć, ale nie poskutkowało. Pojechali po traktor. xD w tym czasie przyjechał 2 samochód także nas próbował wyciągnąć ale nie udało się i do tego sam się zakopał. Przyjechał 3 samochód ale nie udało się nas wyciągnąć. Przejeżdżały sanie z końmi  okazało się że konie mają więcej siły niż samochód xD potem wyciągaliśmy jeszcze jeden samochód więc kulig udany ;3


Za to przez cały tydzień wychodziłam na dwór. Działo się dużo więc długo wam pisać. Za to dzisiaj wbili do mnie całą bandą i od dzisiaj mamy nową parę :3 więc się jaram *.* Teraz gadam sobie przez Skype z Edytą i Damianem - pozdrawiam was lamusy ;*

Wam jak czas mija ?
 Ja po I tyg. szkoły jestem zadowolona ;3

15 komentarzy:

  1. Haha to nieźle. :) A mi tak sobie, bo chora jestem. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha ja też chcę taki kulig tu i teraz ..!!!!
    Ja dzisiaj pewnie wyjdę na dwó , pohodzić itd.

    sylwia-life-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. a też bym chciała pojechać na taki kulig ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. haha no to nieźle ;D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. widać kulig się udał fajna historia z tym wyciąganiem aut :) ja swój kulig bardzo miło wspominam jednak było strasznie zimno :/
    zapraszam do mnie na świeżutki post :)

    pozdrawiam - black-olivves.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcie :)

    by-jenny.blogspot.com
    zapraszam i obserwuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy kulig :) u mnie śniegu jest zbyt mało, żeby zrobić jakikolwiek kulig, niestety.;/
    http://forever-young-nulka.blogspot.com/
    ~Nulka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech, te rozmowy na Skype. :D
    Też bym chciała kulig. :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3